Namnförslag



För ett tag sedan bad jag om namnförslag till den lilla kattpojken som ska flytta till oss och jag fick många bra förslag.
Han kommer att kallas Kezo eller Castor.
Nu behöver jag er hjälp igen.
Vad ska vi döpa den lilla kattfröken till tycker ni?
1 NADIA:

skriven

Jasså det låter intressant! :) är det kul?

2 Ann:

skriven

God morgon!

Camomille kanske!

3 Nilla:

skriven

God morgon

OJ vad svårt..gullbritt kanske..ha ha

4 Gabbi:

skriven

Morning raring!!

Hm...sigrid eller signe!!!

Ha en fin dag!

5 linda:

skriven

Snuffan absolut..L



Morron, jag hoppas och tror också att nu äntligen är sommaren här!

6 MissyElliot:

skriven

Kezo eller Castor, det var härliga namn...

Hrm, till lilla missan, tja kanske Thetis eller Lizzie....

:-)

Ha en häärlig dag

kramiz

7 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Idag, idag ska jag göra din fotlänk, så ahr du riktig tur så har du den i morgon redan.

Ha en riktigt skön dag!

Ja, filmen var väldigt bra. MAn måste smälta den lite.

8 Linda:

skriven

inte helt fel:)



min blogg är under ombyggning,därför den e helt tom och tradig;)



hoppas du får en bra dag....

9 Gabbi:

skriven

Hahahaha...japp de gjorde jag å sparade de trista till idag!!

suck

10 Jenny:

skriven

Bonnie & Clyde?

Sodom & Gomorra?

Bill & Bulla?

Kotte & Kattja?

Nisse & Misse?

Puss & Kram?



Hehe...Såna små rara troll!

När ska du få dom?

Kram, Jenny

11 Åsa.S:

skriven

Hmm... skall fundera...

12 jayne:

skriven

oj....ja...här måste jag få tänka till.

Men Kezo var fräckt tycker jag!!

13 Anna´h:

skriven

Tycker Zelda vore matchande till Kezo / Castor !

14 Madeleine:

skriven

God morgon! Sonen sitter brevid o försöker komma på några namn, han tycker bla Sandra, Kerstin, Cissi.

Hoppas du får nåt bra namn som passar till de andra små rackarna. Kram Madde

15 Pia:

skriven

hur enkelt som helst kattflickan ska naturligtvis heta kezella

du vet kezo o kezella :)

16 Margaretha:

skriven

Kezo och Kezella !!!!!!! Naturligtvis!!!!! :D

Passar utmärkt ihop........

Kram

Margaretha

17 Inger Maryissa:

skriven

Vad roligt det ser ut med kissarna i kopparna.

Kommer jag fram till något förslag till namn på den lilla katt-fröken, så återkommer jag.

Ha en bra dag

18 Petra:

skriven

Nä jag som tänkte säga kezella...typiskt! Fidelli är sött med. Svårt det där med namn. Hoppas du får en bra dag!!

19 Cajsa:

skriven

Givetvis ska hon heta Cajsa! =O

20 Mia:

skriven

Hmmm....om han ska heta Kezo, så kan väl hon heta Kezella???? ;-)

21 Mia:

skriven

NU har jag läst dom andra kommentarerna i lugn o ro...och ser ju att det är flera som kommit på Kezella...hihihi! Tycker det var coolt namn...

Kommentera här: