Morgonläsning



Oj så lugnt det var i blogg-världen den här morgonen.
Jag tror jag går och hämtar morgontidningen och lägger mig i sängen igen.
1 Annica:

skriven

God morgon!

Självklart kommer det bilder! Men inte förrens efter bröllopet eftersom tårtan ska få bli en liten surprise. De vet ju att jag ska jag göra den men inte hur den ska se ut. Hi hi hi!

Ha det så skönt idag!

kram!

2 mingla:

skriven

får jag fråga dig en sak :) ?

3 Nilla:

skriven

God morgon....

Ha en bra dag

4 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Ja här kommer jag inte vara i dag så hörs ikväll när jag åteervänder.

Kram

5 linda:

skriven

Ja, fruktansvärt lugnt var det här idag..L

Tror jag gör som du...

6 Mia:

skriven

Alla funderar på Tisdagstema, vet du...;-)

7 jayne:

skriven

godmorgon på dej.

Stod det ng tintressant i tidningen idag??

Ha en bra dag

8 kats:

skriven

här har man sovmorgon... helt otroligt när man har en krtuov...fniss... men faktiskt klev jag upp 9,00... det var så skönt att få sova ut....



men skönt att kunna lägga ikull sig igen och läsa lite.... ha det bra idag

9 matte:

skriven

ja tyst.. så tyst..

ha en finfin dag!

10 Isabella:

skriven

God morgon :)

11 Angelica L:

skriven

Fin blogg :D

Ha en bra dag!

12 Isabella:

skriven

Svar: Tack vännen :D Jaa, dom är jätte goda :D

13 tess:

skriven

kikar in å du...solen skiner så nice... //Tess

14 Anna:

skriven

Nähä för här är alla vi... :D

Kommentera här: