Många fina nomineringar



Jag måste tacka alla er som givit mig fina nomineringar den senaste veckan.
Det är vekligen kul att få uppskattning för det man skriver i sin blogg.
För visst är det väl fler än jag som tycker att responsen från andra är halva nöjet med att blogga??
=)
1 Ann:

skriven

Jag kom aldrig i säng:))

2 Jonna:

skriven

Ha en bra kväll :)

3 Ann:

skriven

Telefonen ringde och där blev jag sittande.Sedan tyckte jag klockan var för mycket:))

4 Jonna:

skriven

haha de va de också! Mums =)

5 A:

skriven

Klart det är halva nöjet med att blogga =)

6 Mia:

skriven

Visst är det så! L

7 Martina:

skriven

Håller verkligen med dig att det är halva nöjet med att blogga :) Jättefin blogg förresten.

8 synne:

skriven

Visst är det så. Ibland när man skriver och lägger in bilder så funderar man på vad ni som läser det ska tycka.

Så visst blir man glad när man får bevis för att någon gillar det man skriver.

Synne.

Kommentera här: