Lunch och ärenden



Nu ska jag åka in till byn och äta lunch-buffé, det finns ett STORT hål att fylla i min mage efter gårdagen.
Nej jag ska nog vara lite försiktig men äta det ska jag.
Har en massa ärenden också på vägen.

* Ta med diesel-dunkar.
* Hämta upp bondens dräng som är och stänger.
* Hämta upp A och bonden som balar idag.
* Lämna fest-inbjudniingar i några lådor på vägen.
* Posta inbjudningar till våra långväga gäster.
* Hämta medicin till mamma-häst.
* Handla på ICA.

Tror det var allt...jag gillar att göra listor ;)

Nu är det ny månad och då vill jag såklar ha lite nya röster, så tryck gärna på "den lilla svarta".
BloggRegistret.se
1 DENISE DORNELL:

skriven

GODMORGON!

2 Annica:

skriven

Vad härligt! Ska vi byta väckningssignal? ;-)

3 Tessan:

skriven

Hallååå! Jag har utmanat dig. Kom igen nu tjejen:)

Kolla in bloggen min...

4 Pernilla:

skriven

Oj, du har att göra. Glöm inte att äta bara, hahah

/P

5 Ellen:

skriven

jag gillar också att göra listor,,, det e skoj på nått sätt !

6 Anonym:

skriven

ha en bra dag

7 Nettan:

skriven

Ja, man kanske ska fixa lite attgöralistor.

Kommer på saker alldeles för sent.



kram

8 Linda:

skriven

Sv: Jobbar på ett hotell som städare :p

9 synne:

skriven

Du är som jag. Gillar listor. För det är så skönt att bocka av det man gjort.

Ha en fin dag.

10 Silasidunn:

skriven

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

Kommentera här: