Loppisfynd

Nu tittar mamsen på Glamour så då passar jag på att blogga lite ;)

Lovade ju visa gårdagens loppisfynd.



Vågen ska jag ha i köket med en blomma på. Smörasken har jag letat länge, det finns vikt-märkning på kanten också. Jag avskyr dessa kladdiga papper runt smör och margarin.



Soppskål med 6 skålar hittade jag också.
Kan redan känna doften av en god fisksoppa....

Totalt betalade jag 120 kronor för dessa saker.
=)

1 Ellen:

skriven

vilka fynd,, en sån burk att ha smör i hade jag gärna haft, håller med dig om det där med pappret runt,,,

2 A:

skriven

Jag älskar den typen av våg.... Sååå fin=)

3 Åsa.S:

skriven

Fisksoppa...? Jag tyckte det luktade löksoppa jag! ;)

Fina grejjer!

4 Petra:

skriven

Vilka fina saker!! Jag har aldrig sån tur när jag går på loppis, vill oxå ha en sån våg!!! Ha en fin kväll!

5 Jenny:

skriven

Waow! Snygga "braochhaprylar" har du hittat ju!

Loppis är det roligaste som finns...älskar att trava runt bland gammal "bröte" och se ut allt man vill ha.

Inget IKEA här om jag får välja...

Kram och Grattis till fynden!

//Jenny

6 Lotta:

skriven

Gillade soppskålen!! Billigt var det också, men det är ju det som är det fina med loppis!

7 Camilliondollar Baby:

skriven

Som hittat!

8 carina:

skriven

Fynd....verkligen!!!

Soppskålarna var ursnygg och en liknade vågen har jag själv "fyndat" kostade över 120:- bara den kan jag tala om ;)

9 Mia:

skriven

Inte klokt!! Fullständigt horribelt, 120:-!!!!!!!

Det är ju nästan gratis :-)

10 Lillasyster:

skriven

Fiiin våg!

Kommentera här: