Loppis



Det ser ut att bli växlande väder idag.
Perfekt loppis-väder.
Jag har fått tips om em helt ny hemma-på-gården-loppis som startar idag kl 10 och jag ska hänga på låset
=)



Vad ska ni hitta på för kul idag?

BloggRegistret.se

Rösta gärna!!
1 Kattis:

skriven

Vi brukar ha en stor loppis i sprthallen och det är alltid sååå mycket folk att det inte ens är kul att titta, tyvärr. Man blir knuffad eller kommer inte fram till bordet...

Men vi har själva stått där och sålt, hihi.

2 Nilla:

skriven

Ha ha du vet om någon hur det är när man jämt bara ska först..hästen , hunden så middagen blir nog runt 19,00 så släng dej i bilen efter loppisen så kanske du hinner..annars så finns det ju mocro..he he Ha en bra dag

3 Gabbi:

skriven

Jobba!!

Sen party hela natten lång!!!

Moahahahahahhahahah

4 A:

skriven

Vad kul med loppis =)

Love it....

5 Nina:

skriven

Gomorron!



Jag ska nog fortsätta att måla på mina byråar. Eller sy... och så ska jag packa kanin-och-väsk-beställningen som jag fått. Sen får jag se vad dagen för med sig.

6 victoria:

skriven

shoppa i göteborg

nordstan vettu :D

7 Nettan:

skriven

Lycka till på loppisen !

Hoppas du hittar något roligt.



kram

8 Pernilla:

skriven

Jag skulle nog behöva dej som loppisguide. Jag tycker aldrig att jag hittar något av värde, varken för plånboken eller ögat. Borde kanske gå en loppiskurs hos dej.

/P

9 vivan:

skriven

Det är kul med loppis! Skll kolla nu när vi är ute på resan...kläm!

10 Felicia:

skriven

Varsegod! :)

11 Ann-sofie:

skriven

Kul att gå på loppis, men dom lyser med sin frånvaro här nere nu.

Lugnt hos mig idag, bara trädgårsarbete.

Kram kram

12 Helena:

skriven

Kul med lopis. Här ska städas lite och sen bastu med grill

13 anneli:

skriven

diskar och plockar "dagen Efter"...packa semestertrunken, leta kläder för morgondagens möhippa...lita att pilla med. Passar bra denna molniga och regniga dag. Så roligt med loppis - älskar loppisar. Maken är inte lika road kan jag säga...nu har jag rensat bort så mycket skit hemma i skåp och lådor, så det är nog dags att fylla på L

14 Bim H-D:

skriven

Har jobbat... och förut sagt väl valda ord om sådana som sprider ut flytgödsel i "tätbebygd" glesbygd, öhhh... tacka vet jag vanlig hederlig dynga!!! men flytgödsel, öhhh... Tur nog kom det en liten regnskur nyss... vill ha MER så man slipper doften!!!

Må så grankott...

15 soffie:

skriven

nu har vi haft strålande väder idag men idag har det småregnat så då får man lite gjort hemma men ååå så rastlös jag blir då!

ha en härlig helg:O)

16 Kattis:

skriven

Har du gjort några fynd??

Här regnar det ....vi som ska grilla.

17 Garderobsgrubbel & ByråBekymmer:

skriven

ja på den rosa t-shirten är L största storleken.



18 sweetmama:

skriven

Loppis är kul !



En sån där rolig sommaraktivitet att syssla med när man har tiden att gå runt och titta och ev. köpa helt onödiga saker man skulleklara sig lika bra utan. Men ibland gör man riktiga fynd.

Hoppas du har fyndat idag.

Kram

19 Ann:

skriven

Kanske?? Runt...hm....12 kanske:))

20 Garderobsgrubbel & ByråBekymmer:

skriven

allt utom rosa t-shirts och tunikor finns i strl Xl.

dock är ju tunikan storstor i storlek.



vita, gråa t-shirts.

Dock är gråa t-shirts lite små i storlek.

alla linnen finns i xl..

Kommentera här: