Kompisdag igen?

I går fick jag ett sms från min kompis E som hade hört att det skulle vara loppis i en av grannbyarna idag.
Hon skulle höra av sig till mig när hon vaknat till...kanske blir det en kompis-dag med loppis i dag också...
=)

Vad ska ni göra idag?

1 Mia:

skriven

Nääää, nu börjar jag bli riktigt avundsjuk...

Kan man få loppisabstinens efter en vecka????

2 Kattis:

skriven

En sån länk tar jag 80 kr för.....

Jag är väldigt billig, hihi.

Kram

3 Kattis:

skriven

Och vilken färg på pärlan .....alltså den som är i mitten...på bilden blå, Annica tog skarp rosa.

4 Mia:

skriven

suckar Jobbar idag igen...Är ledig i morron, men då är de flesta loppisar stängda här uppe, kanske tur det, så då hinner jag riva mer tapeter :-)

5 Gabbi:

skriven

Åh...jag älsakr loppisar!!

Klart att de blir bilder!!!

6 Annica:

skriven

God morgon!

Hur många orkar du gå på?? Tröttnar du aldrig? Och vad köper du? För mig är detta ännu en oupptäktvärld.. ;-)

7 linda:

skriven

Hoppas du gör några riktiga fynd!

Något speciellt du är ute efter?...

Morron förresten...'L*

Kommentera här: