Katt på långpromenad

Jag gillar inte när katterna försvinner hemifrån i flera dagar utan att man ser skymten av dom
En av våra katten har varit ute på en långpromenad nu i flera dagar men i går kom han äntligen hem igen.
Detta är husses älskling...bortskämd som sjutton av A...



1 Kattis:

skriven

Vi har en katt som kan avra borta i veckor och det är lite jobbigt. Så när hon kommer hem så får hon alltid "mutmat" alltid godaste maten och så, så hon vet vem som hon tillhör.

Ha en skön dag!

2 Ann:

skriven

Ja just det ja! Hon hade ju lagt ut dom...glömde det..

3 A:

skriven

Vår stora katt var borta två veckor en gång för en del år sedan.... En dag kom han promenerande som om inget hänt =)

4 Nina:

skriven

Man vet ju inte om de ligger skadade någonstans och lider. Jag minns när min jättestora hankatt försvann när jag var nästan tonåring. Vad jag letade och ropade... och han kom aldrig tillbaks. Än idag vet jag inte vad som hände.



Tur att er katt kom tillbaks!

5 christel:

skriven

Kan man ju förstå att han är husses favort...söt som få ju.

6 vivan:

skriven

Nisse katt försvinner ibland ett par dar...vi vet inte var han är....men han har fått mat där han varit för han är inte hungrig...han är en 7-middagskatt ha.ha.ha...kramiz:)

7 Ellen:

skriven

Usch,, vet hur jobbigt det är när katterna försvinner så,,, Vi hadde en som försvann en gång,,, hon vara borta i tre månader.. jag trodde hon var borta,,, överkörd eller nått,,, vi letade och letade , till slut gick jag vägarna upp och ner och letade i dkena men ingen katt... men sen, en dag tre månader senare så satt hon utanför dörren som om ingenting hade hänt ! Katt skrället,,, snacka om att hon blev tvångs kramad då !

8 Camilla:

skriven

Svar: Ja sant, men det är billigare att bada.. :-)

9 Camilla:

skriven

Svar på blogg:

Jag har en sån där vandrare också. Jag är lika orolig varje gång han är på sin "Walkabout"

Sen den andra damen hon är bara 20 meter från huset hon. Max. Visst är det festligt att dom är så olika..

10 anneli:

skriven

Jag vet, har haft katter i hela mitt liv, men så blev grabben allergiskt...suck. Men usch vad hemskt det var när dom försvann så där. Hur går det med pulvret? Det är inte bara värmen som gör en svullen....gäller att ta tag i sig....sa hon och tog ett vinglas.....

11 synne:

skriven

Ute på friarstråt kanske.....

Men de kommer ju som regel hem.

Skönt att han dök upp igen.

12 Niclasrebecca:

skriven

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

Kommentera här: