Inbjudan till fest



Den 23 augusti tänker vi ha fest och nu har jag skrivit alla inbjudningarna.
Nu hoppas vi bara på att alla kan och vill komma.
1 Kattis:

skriven

Klart jag kommer , tack!



Nej, jag bara skoja, hahahha

Du bjöd på den så jag kunde inte låta bli. Hiihihi

2 Kattis:

skriven

Hihi, men du ska få nåt i morgon i lådan iaf.

Missade gårdagens tömning då jag jobbade över.

Och i mmorse fick jag panik för jag undrade vilka smycken det var. Men hallå, dom låg ju så fint på bordet. Hahaah

3 Nettan:

skriven

Lycka till !

4 Tina:

skriven

Trevlig med fester o särskilt när man blir bjuden!!

5 Emma H !:

skriven

mysigt med inbjudningskort ^_^

6 synne:

skriven

Låter som en kul idè.

Man skulle kanske finna på nått sådant här med.

7 Vemundgunhild:

skriven

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

Kommentera här: