Hemma igen

Nu är vi hemma igen efter att ha varit och käkat med brorsan. Det blev pizza för mig, det luktade så gott av pizza när vi kom in på  restaurangen så alla tankar på pasta bara försvann.



Det var kul att träffa brorsan, det var några veckor sedan nu, han har ny tjej ( IGEN! ) och har varit upptagen de senaste veckorna ;)
Jag hoppas det håller med den här tjejen nu...min bror har, alla gånger utom en, haft helt underbara tjejer men väljer att  ge upp vid minsta motgång i sina förhållanden.
Att livet och förhållanden går upp och ner och att man ibland får jämka och kämpa det är inget för honom verkar det som.
Vi får se vad som händer den här gången...
1 Ann:

skriven

mmm pizza är gott!

2 Anonym:

skriven

O pasta oxå är gott..kul när man kan träffas o äta gott. Bor din bror långt från dig att du inte träffa honom så ofta?.

3 victoria:

skriven

jasså :D

4 Nettan:

skriven

Det är bara hoppas på det bästa då. För brorsan alltså.

Och visst luktar det äckligt gott när man kommer in på en restaurang och har bestämt sig för nått att äta - som du gjorde - och så luktar det bara så gott av pizza.

Hur många gånger har det inte skett att man ändrat sig så fort man kommer innanför dörren. ha, ha !



kramizar

5 jayne:

skriven

Ja det är mysigt med syskon!

På tisdag ska jag träffa lillasyster Yster som bor i Stockholm. Jag o storasyrran åker dit...tillsammans. Mysigt.

ha en bra kväll...natt

6 carina:

skriven

Inte kul när man känner att det inte är riktigt som det ska :/

Har själv en bror som är i ett förhållnde som gör att han inte kommer för att träffa oss så mycket.

7 Lillaviola:

skriven

Hej!

Pizza låter sååå gott. Jag fick grillat med potatis av svåger och svägerska. Mums det med.

Det svåra när ens syskon gör slut med en resp. är när man gillar dem.

Makens bröder har trevliga nuvarande,och väldigt trevliga f.d sambos.

Svårt att hålla kontakt när stämmningen är på minus...tur att man är så trög;-)



Snart drar jag och familjen till Vilhelmina. Får vi bra väder?

Kram

8 synne:

skriven

Inte alltid så lätt alla gånger att vara tillsammans med någon. Han har kanske för höga krav på sig själv.

Den pizzan såg så god ut. Nu blev jag hungrig ju.....

Synne.

Kommentera här: