Hektisk vecka



Den här veckan är verkligen fulltecknad.
Så här ser vecko-planeringen ut:

Måndag: Shopping...lååååång att-göra-lista.
Tisdag: Mystery-shopping + träffa två gamla klass-kompisar.
Onsdag: Middag med våra kompisar M & M
Torsdag: Jobba i byns sommarcafé.
Fredag: Inget planerat.
Lördag: Bröllop
Söndag: Dop

Och jag som bara vill göra det som faller mig in på semestern.
Det blir inte alltid som man tänkt sig.
Som tur är så är det ju bara roliga saker som är planerade.
=)
1 A:

skriven

Vad kul med bröllop =)

Sonen har fått ett jobb på ett äldreboende. Det är sådant som kommunen ordnat. Fyra timmar om dagen i tre veckor.

2 Annica:

skriven

Nu tycker jag att fru fågelkvitter kan vara snäll mot en annan som fått sånt abrupt uppvaknande! ;-)

Nej signalen hotar att finnas kvar till mitten av augusti.... Jag tycker synd om mig!!

Ha en underbar måndag!

3 Gabbi:

skriven

Hahaha...no problems med att fylla semesterdagarna ser jag!!

Ha det fint!!

4 Mia:

skriven

Hmm....tur att du har semester! ;-))

5 kicki:

skriven

Idag vräker regnet ner, likadant igår, hoppas nu att det blir bättre tills imorgon då jag skall till Göteborg över dagen...

Du frågade om blomman, tror den heter svartöga eller ngt liknande. Det är en klätterväxt och jag sätter frö varje år, små pyttesmå frön...den växer otroligt fort och min är nu över en meter..

kramen på dej

6 Ann:

skriven

Låter som en underbar vecka trots allt:)) Bröllop o dopsamma helg....gud så kul:))

7 Ulla:

skriven

Godmorgon! Jag känner igen mig i din lista. Den här veckan är det alltid något inplanerat. Visserligen roliga saker, men änddock inplanerade. Nästa vecka ska bli bättre ur den synvinkeln iaf.

8 synne:

skriven

Så är det här i livet....

Men det brukar gå bra till slut.

Ha det bra då i stressveckan.

Kram Synne.

Kommentera här: