Fulla bilen med djur...


...kommer det att bli när jag ska till stan snart.
I dag på förmiddagen är det ett veterinär-besök inbokat.
Två av mina katter ska vaccineras och "Fyrvägskorsningen" ska klippas + vaccineras.
Som om inte det räckte så ska jag hämta upp mammas katt på vägen för han behöver också friseras.
Det kommer att bli som värsta Noaks Ark...



Vad gör ni idag?

BloggRegistret.se

Ni får gärna rösta innan ni fortsätter er blogg-runda ;)
1 Nettan:

skriven

Åh, det blir ett himmelens jamande då.

Ha det så kul ! Ha, ha !



kram

2 Cajsa:

skriven

Fattas bara att du klämmer in en häst och en kossa i bilen också. =D =D

3 Mia:

skriven

Hur ska du ro den iland? Nä, men fy så dåligt det där blev... :/

4 Ellen:

skriven

haha... oj då,,, ja det blir verkligen huset bilen full ! Hoppas det ska gå bra,,, Själv ska jag snart till jobb !

5 Pia:

skriven

låter som om du har semester du? häcken full hela tiden:) jag har ledig dag idag och ska bland annat till ögonläkaren ha en bra dag :)

6 A:

skriven

God morgon....

Du har fullt upp =)

Hoppas du har en stor bil....

Ha det gott

Kramen

7 Åsa.S:

skriven

God morgon! Jag är tillbaka... har haft fullt upp ett par dagar, men nu så...

Ha en fin dag!

8 linda:

skriven

Låter som ett uppdrag man behöver vila efter..L



Idag bär det av på "Killebomdagarna", i Sölvesborg.

Där finns förhoppningsvis en massa man kan shoppa...L

Ha en bra dag!

9 linda:

skriven

dU HAR BLIVIT UTMANAD!

10 N I C O L E:

skriven

Gå in på min blogg och svara på dagens fråga :)



Mvh N I C O L E

11 Marianabanana- The Future Will Be Whatever We Make It:

skriven

Oj, oj, lycka till :) fin blogg föresten

12 DENISE DORNELL:

skriven

godmorgon!:)

13 Jenny:

skriven

En "djurisk" dag, läser jag?

Ja, dom "ska" mycket dom däringa fyrfotingarna!!

Men viktiga grejer är det ju...så då får man ta till "Noaks Ark-bilen"....

Kram, Jenny

14 jenny:

skriven

haha =)

15 Kattis:

skriven

Hej!

Vad man missar när man inte kollar bloggar på en kväll. Och förmiddag.

Sitter på jobbet med en massa oljud......slipar kanske de gör eller nåt. Så är et när man jobbar på en byggarbetsplats.

Kram

16 Ann:

skriven

NU finns massa bilder från Möhippan:))

17 My:

skriven

Oj då, spänn fast dem! ;) Vi ska oxå vaccineras idag!

18 marre:

skriven

vilken fin blogg du har!



Kika gärna in imin!:)



kram

19 Anonym:

skriven

Vad vill du läsa om på en helt nystartad blogg, om du får välja? Make a choice!

http://www.knasboll.webblogg.se

20 evelina:

skriven

Vill du bli "Dagens blogg" i min blogg? Skriv då "Jag vill" i vilket inlägg som helst, och jag lottar ut vinnaren runt två.

Btw, hoppas du får en bra dag!

21 Mimi:

skriven

Det där skulle jag velat se :-)

Lycka till och hoppas djuren sköter sig idag...

22 Johanna:

skriven

haha aah tre katter och nått mer xD! ojdå :P

Jag ska inte göra något speciellt..

ha det bra =)

23 vivan:

skriven

Tvättat och dammsugit min bil....rensat rabatter...och det gamla vanliga....och jag har suttit i solen och läst ....kramiz

24 alec:

skriven

jag och min syster sitter och snackar skit och tittar tidningar :) röker och dricker kaffe och går ut med hunden :)

vad gör du då?

25 Inger Maryissa:

skriven

Hoppas det det gick bra med veterinärbesöken och resan med kissarna dit.

Låter så kul det du skrev att det kommer att bli som värsta Noaks Ark :-D

Ser framför mig i fantasin dig komma med bilen och olika djur står här och där vid vägen för att lifta :-D

Ha det så gott.





26 Malin:

skriven

Du får hoppas att det inte blir översvämning då^^

27 Petra:

skriven

Härligt att sitta i en varm bil fylld av djur, hihi!! Jag har solat å nu ska vi iväg å köpa glass, underbart!!!

28 tekoppen:

skriven

Ida är man på Universitets Sjukhuset i Linköping, med farmor som är sjuk! så inte mkt.. själv!? :)

29 matte:

skriven

Ha så trevligt ;)

jag ska tömma gästrummet som mest liknat ett förråd sista tiden, fullt med böcker och skräp.. för vi får besök. Så där ska städas och bäddas.. en bukett rosor ska de få på bordet också tror jag, (men utan skalbaggar)!

30 Sofia:

skriven

Haha, jo det var några djur =P

31 Annica:

skriven

Ledsen att det inte blev mer uppdateringar igår. Internet lade ner. Tror det var någon form av censur.. ;-)

Men jag antar att du sett lite mer hos Lillan idag.

Ha en bra dag!

32 Ann-sofie:

skriven

klippt gräset och solat.

Så har min dag sett ut.

Hoppas allt gick bra hos vet.

Ha de gott

kram

33 Kattis:

skriven

Hur har det gått idag??

Inte har du fått paket, men imorgon, lovar, så kommer det.

Hann inte med posten igår då jag var dålig.

Men nu ligger den på lådan.

Jag har nu gjort utmaningen.

Kram

34 Ulla:

skriven

Idag har jag njutit av sommarvädret. Mannen och jag tog cyklarna och gav oss iväg efter jobbet ut i naturen och bara njöt.

35 Tina:

skriven

Har jobbat halvdag o sedan varit på en spännande fotbollsmatch!!

36 Carina:

skriven

Gör inte så mycket mer än längtar efter semestern just nu!

37 Camilliondollar Baby:

skriven

Hahaha...se upp för ett rullande zoo ute på landet. ;)



Kram

38 Camilliondollar Baby:

skriven

Hahaha...se upp för ett rullande zoo ute på landet. ;)



Kram

39 Carina:

skriven

Jepp konstigt nog kan jag det,

fel ras för mig faktiskt :-)

40 synne:

skriven

så är det att ha djur.

Men visst är de sköna att ha....

Hoppas det gick bra hos doktor vetrinären.

Kramen synne.

41 Emelie:

skriven

Måste boka en tid hos veterinären jag med, min kisse har ngn sorts inflamation i ögat. Det rinner och han sitter och kisar. Stackars misse...

Kram

42 Jimmymargrethe:

skriven

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

Kommentera här: