Från min trädgård

Jag har inte många rabatter och inte har jag särskilt gröna fingrar heller men lite stolt är jag ändå över mina blommor.
=)




1 sundai mornins produktionsteam:

skriven

tänk om mördarsniglarna tar de

2 Ann:

skriven

Vackra!

Ja men det var ju Håkan som körde...muttrar

3 Mia:

skriven

Ooooops vad du har många inlägg! Var tvungen att läsa ikapp nu L

Men du...hundar som plockar bär??? ;-) Äsch, det kostar inte så mycket att köpa sylt eller saft.

Jaha, och så har du varit på loppis! Nu är jag nyfiken, kan du tro!

4 Ann:

skriven

Hade ju barn i bilen:))

5 Ann:

skriven

Japp! Nästa gång jag åker där ska jag vara barnfri och ha raffsetet på:))

6 Inger Maryissa:

skriven

Så vackert !

Och så vackra rosor !

Måste vara roligt att ha så vackra rabatter

7 kicki:

skriven

Vilka vackra blommor,,,man har svårt at njuta av det vackra ute nu när det bara regnar och åskar...jag tycker att det stannat upp lite i växandet när det bara spöregnar, det blir för blött till allt...

ha det bra...jag njuter i tv soffan med ett glas portvin trots att det bara är tisdag och jag inte har semester, men gubben har det och man får väl ställa upp...kramen

8 Åsa.S:

skriven

Jättefint!!

9 synne:

skriven

Åjo, du har gröna fingrar så det räcker till ialla fall.

Hur är det föresten med Flisan och mamma Flisan?

varit så stilla med uppdateringar därifrån på sista tiden.

Synne :D

Kommentera här: