Festplanering



Jag jobbade i natt men dom lugna timmarna som oftast brukar användas till blogg-läsning användes i natt i stället till fest-planering.
Jag klurade på lekar, namnbrickor och bordsplacering.
Jag har fortfarande inte en aning om vad det ska bli för mat...känns som att det är lite beroende på väder...fortsätter den här hettan är det gott med kall buffé men blir det höstväder är någon varm rätt att föredra.
I kväll ska jag till min kompis S, hon ska hjälpa mig att vara "lektant" på festen, så i kväll ska vi bestämma vad kvällens aktiviteter ska bestå av.
För att komma i fest-stämning blir det nog något glas vin också.
=)

1 Ann:

skriven

På bröllopet gjorde vi så att vi inhandlade vinglas billigt på IKEA och skrev namnen på dom på foten ..alltså namnen på gästerna:))

2 Sandy:

skriven

Japp jag har koll på musiken, ska försöka få till en härlig blandning!! Brorsan har haft en hel del tjejer denna sommar.. från inga alls till en ny varannan vecka ungefär men nu verkar det vara en tjej han varit med ett tag.. vet dock inte hur seriöst, ska bli spännande att se..

3 synne:

skriven

Det är bra att jobba natt iblan du hehe....

Hoppas du kom på vad ni ska göra.

Krams mig.

Kommentera här: