Favorit-te



Vi dricker mycket te och i går morse fyllde jag upp olika sorter i te-burkarna igen.
Mtt  favorit-te är en sort som heter "Champagne" som jag bara hittat i en butik, Sahflor´s Skafferi, i Gävle.
När jag åker till Gävle så bunkrar jag alltid upp så det räcker ett tag.

Har ni något favorit-te?
1 Jonte:

skriven

Hehe, jodu om man tar för många kan de ju gå rätt illa tyvärr ;)

2 Cassie.:

skriven

visst e dom :)

awe okej ;P

3 elinor:

skriven

vad fina ! RIDER DU NÅGON UTAV DEM ?

4 elinor:

skriven

aha ok, vad roligt och vilket underbart sött föl ni har !

5 Kattis:

skriven

Hej!

Håll utkik i brevlådan i morrn!

Kram

6 elinor:

skriven

hur söt som helst , jätte fina hästar !

7 Me:

skriven

Jo, tack! Kanske inte så Isländskt men finnt tycker jag också. =)

8 anna:

skriven

yes! =)

9 Kattis:

skriven

Nu ahr jag gjort så många och kom på hur fina dom var så jag gjorde en till mig själv också.

Men rosa mirakelpärlor.

Hihi

Ha det gott!

10 julie:

skriven

Ohh, jag har inte hittat dom. Det är förmodligen de osm gör inbrott hos min moster.. bara för att skada henne..

11 My:

skriven

Å jag är dålig på te...dricker det sällan, och när jag gör det blir det pås-te...

12 Ann:

skriven

Tjoho! Mitt internet är tillbka:))

Nä dricker inte the:)

13 Madeleine:

skriven

Tyvärr ingen te människa, ÄLSKAR kaffe. Inte dåligt vad drink tips du hitta. ha ne bra kväll. Kram Madde

14 Denice:

skriven

Kika gärna in på min & min väns blogg och lägg in en kommentar :) Skönhetstips & annat smått och gott!

ha en bra dag/kväll!

15 A:

skriven

Jag dricker inte te... Tycker inte det är gott. Kaffe är mitt livselexir ;)

Fast dottern älskar te... Helst kokoste.

16 Margaretha:

skriven

Ja faktiskt....

Så här på sommaren tycker jag om att gå en sväng i trädgården och plocka färska blad till mitt te....

Citronmeliss och Mynta är en höjdare.....

Kram

Margaretha

17 jayne:

skriven

hej på dej

The...nepp.. jag dricker inte the..tyvärr...

Så fint det såg ut med burkarna!!!

Haft en bra dag==

18 Åsa:

skriven

Jag e mer för kaffe, men blir d te så e det citronte isåfall.

19 Blondiie:

skriven

Choklad mint är bäst!

20 Alexandra:

skriven

jag är beroenda av the :P

21 vivan:

skriven

Nej! te dricker jag endast när jag är sjuk..febrig...och det är sällan som jag är sjuk...

(ta i trä)här är det kaffe som gäller...6-8 muggar om dagen!! kramiz:)

22 Ellen:

skriven

åhhhmm jag älskar tea.. Jag dricker gärna chai tea-er, chai choco är underbart men rooibous också... sen gillar jag kärlekstea,,, och i danmark brukar jag köpa baileys tea =D

23 Hanna:

skriven

Åh, det låter som ett jätteroligt jobb! Jag ska också läsa till behandlingsassistent men hade tänkt att jobba med ungdomar.

Vart läste du?

Hoppas du får en jättebra kväll.



Jag gillar förresten Rabarber/grädde - te.. Men jag dricker nästan alla sorter! =)

24 kicki:

skriven

Jag dricker också mkt tea, en av favoriterna är söderns höjder...men det går med vanligt påstea också, och så skall jag ha honung i mitt tea.

Imorgon bitti sticker vi nu på resan, kollar in till dej lite då och då. kramen på dej min vän...

25 Cina:

skriven

SV: Tyson är en korsning mellan chihuahua och nakenhund ;-)

26 Helena:

skriven

Jag drack mycket te förr. Jag hade några favoriter

kommer jag ihåg. Bailey´s cream te och Kvitten te.

Nu blir det bara olika kafferostningar som köps hem.

27 carina:

skriven

Te i låångabanor :0

Jag gillar te, allrahelst när jag mår som i kväll...lite förkyld, kör mest påste och Forest te

28 julie:

skriven

Jag vill bara hjälpa och hitta information om människor på nätet är inte farligt. Men ändå det är läskigt.



Hon har ett företag som är unikt, det hon driver med blir som monopol i hela norden. Detta gör att de som förstör förlorar en del pengar (inte det att de inte har tillräckligt), men de vill vara störst med andra ord. Tyvärr är inte dessa människor helt goda..

29 soffie:

skriven

Å va fina burkar.Det är roligt med olika teer.Jag älskar grönt te med Mint.

Svar:Den gula blomman jag visade heter Husarknappar.

Må så gott

30 Sandy:

skriven

Haha, ja det är sjukt men tårarna kommer direkt, de hinner bara komma in i kyrkan! Bröllop är det finaste jag vet!! KRAM!!

31 Gabbi:

skriven

Morning honey!!

32 Ann:

skriven

God morgoN!

Kommentera här: