En tur idag igen



Än så länge skiner solen här men det ser inte ut som om det ska få fortsätta så.
Men dom som spår väder har ju haft fel förr.
A ska köra på med att ta in hö idag också så jag passar på att ta en kompis-dag igen.
Det är min kompis A-C och jag som ska ta en tur till Glada Hudik.



Det som lockar är såklart loppisar igen, jag får nog aldrig nog av det.
Sen behöver jag handla en del saker som diskborstar ock sånt ni vet, och då passar det ju utmärkt med ett besök på Dollar Store.
Dessutom ryktas det om en STOR och bra second hand med kläder i Hudik.
Det är visst ett projekt som kommunen driver som sysselsättning för psykiskt funktionshindrade och ett sånt projekt vill man självklart gynna.

Vad ska ni hitta på idag?

BloggRegistret.se

Glöm nu inte att trycka på "den lilla svarta" innan ni går vidare på er blogg-promenad!
;)

Ha en fin fredag så hörs vi i eftermiddag!
KRAM!!


1 Ann:

skriven

Ha en underbar dag!

2 julie:

skriven

Hoppas det blir mysigt i Huddinge :)

Godmorgon, hoppas du får en fin dag!

3 Kattis:

skriven

Morrn!

Då är det lite synd om dig....kanske.

Hoppas du är utvilade.

Kram

4 Freddeland:

skriven

du vet väl att det finns ett dollar store närmare? ;)

5 Nilla:

skriven

God morgon

Nej eran väderkarta såg inte så rolig ut men allt kan ju ändras...hoppas på det..Ha en bra dag

6 Gabbi:

skriven

Jobb as usual...men idag så blir de kul..ska styra med allt som handlades på Ikea i onsdags!!!

7 Emelie:

skriven

Jag älskar second hand! Handlar så mkt där (:



8 Maria:

skriven

Hej, hur är läget med dig idag? Hoppas du får en helt underbar dag :)

9 Nina:

skriven

Hudik är för mig en liten byhåla... men där verkar finnas en hel del, vad jag hör från olika håll. Kanske en tur dit vore på plats.



Ha en fin dag!

10 Malin:

skriven

Hoppas du får en bra dag! :)

11 Anna:

skriven

Ja precis så... jag är på bloggpromenad och tittar in på din härligt snygga sida.Papyrusen du vet... den är bäst.

12 Nettan:

skriven

Ha en bra fredag !



kram

13 Pia:

skriven

här är regningt idag så det blir lite städning och möjligen en sväng i tvättstugan, ha en bra dag :)

14 Annica:

skriven

De var gott också! LOVAR!!

15 Hanna:

skriven

Hoppas du får en jättebra dag =)

Själv ska jag packa väskan och bege mig till jobbet. Usch vad det känns trist att jobba hela helgen när alla andra har semester.

trevlig helg!

16 Fredrik Frisören:

skriven

Hej hoppas verkligen nån av er kan hjälpa mig med denna gåtan som vi har vi vår tävling.....



Gåtan är följande....



"Björnen"



Man bygger ett hus på denna jord, huset har 4 väggar, alla fönster pekar åt

söder, utan för ett fonster går en björn förbi, vilken färg har björnen?



Någon som tror sig veta svaret? Eller är riktigt säker... kommentera...!

17 matte:

skriven

Ha det så glatt i Hudik!

Jag var på loppis igår och fick syn på en superfin terrin, en sån som jag önskar mig i Anna-porslin. 1200 skulle gubben ha för den. Sprucken och dan.. och inte ville han pruta.. skit!! jag hade gått till 500 men 1200 nej, för mycket:( Men det kommer väl fler tillfällen.. hoppas jag.

18 Linda m. 4 barn:

skriven

så fina djurbilder det är överst på sidan...snygg blogg överhuvudtaget

19 Pernilla:

skriven

Jag håller tummarna för att solen stannar hos dej. Ha en skön helg.

/P

20 Vaniljis:

skriven

Hoppas du haft en underbar dag. Tycker det är riktigt uselt sommarväder. Vill ha sol!! Njut nu av dina sista dagar på semestern.. Kram

Kommentera här: