Det fortsätter



Pust!!
Det är så varmt så man kan knappt ta en promenad över gårdsplanen utan att bada i svett.
Vad gör ni i värmen?
1 Camilliondollar Baby:

skriven

Eftersom jag vaknade SÅ tidigt, så har jag hunnit torka lite damm här hemma. Ska cykla över till kompisen om en timme och fika lite, sen blir det lite shopping på ICA, inför morgondagen.



Kram

2 Kattis:

skriven

Tjoho!

Här har jag skjutsat dottra och köpt pärlor.

Annars har det inte hänt nåt, ska väl försöka mig på lite sol.

Ha det gott!

3 Anonym:

skriven

eftersom du bor så långt uppe i landet så är det inte så konstigt att du tycker att 20 grader är jätte varmt. men här nere i göteborg har vi närmare 30-32 garder :D

4 Inger Maryissa:

skriven

Jo, det är jobbigt.

Speciellt för att det är så kvavt, och inne i min lilla lya har jag konstant 30 grader.

Inte skönt alls.

5 Josh Holloway:

skriven

I am really impressed!!

Kommentera här: