Bröllop



Idag ska vi på bröllop.
Jag kommer troligtvis att gråta en skvätt, bröllop är ju så fina.
Hoppas ni får en riktigt fin lördag, det tänker vi ha.
=)

1 Nina:

skriven

Åh det är ju så kul att gå på bröllop! Jag gråter alltid =)

2 Lillaviola:

skriven

Ok, du får gå på bröllop jag på 90 års kalas. Hoppas vi blir mätta och glada..;-)

Jaha, regn i norr tur att jag inte vill vara utan västerbotten...Kanske llite fisk till middag då?

Kram

3 Nettan:

skriven

gud va kul.

Jag har aldrig varit på ett bröllop, men jag skulle nog gråta som värsta galningen.



Ha det så trevligt !

4 matte:

skriven

ja det går inte att låta bli att gråta på bröllop!

ha en riktigt bra dag :)

5 Camilliondollar Baby:

skriven

Klart man gråter på bröllop.



Ha en underbar dag!



Kram

6 Ulla:

skriven

Bröllop är SÅ mysigt. Det var längesen jag var på ett. En av mina systrar har börjat pratat om bröllop. De säger inte om utan när de gifter sig så ska de... Det tar jag som ett positivt tecken.

7 Tina:

skriven

Det är inte ofta man få gå på bröllop.. iaf vad det gäller oss men det är så trevligt o vackert..

8 Camilla:

skriven

Åh vad roligt! Hoppas att ni får det jättebra. Själv ska jag sitta ute i naturduschen på älvdansen. men, det är bra att göra det bästa av det hela..

Ha det bra!

9 Helena:

skriven

Vad kul att gå på bröllop. Det är inte så ofta. Alla vänner har ju gift sig och barnen är för unga. Så hoppas du får en härlig dag!

10 carina:

skriven

Två hjärtan som slår för varandra...visst är det något som får en att bli lite extra rörd.

11 My:

skriven

Å vad kul! Och gråter gör man bara, går inte att låta bli :) Du kommer inte va ensam om det!

12 evans:

skriven

Vad härligt! Hoppas ni får en underbar dag!



Du kanske redan har fått den, men du har fått en utmärkelse av mig :)

13 nilla:

skriven

Härligt med bröllop..

Ha det så kul

14 Vaniljis:

skriven

Vad kul med bröllop! Hoppas ni har det trevligt.. :)

15 synne:

skriven

Härligt. Hoppas du inte grina för mycket och att näsduken var med.

Kramen vännen.

Synne.

Kommentera här: