Uppiggande

Idag har jag känt mig så pigg hela dagen, iget jag tagit mig för har varit det minsta jobbigt.
Att solen har strålat från en klarblå himmel har såklart gjort sittt till men jag hoppas också att min pigghet beror på att
Rosenrot-tabletterna och hästarnas Mega-Sel ( som jag sörplar i mig lite av varje dag ) börjar ge effekt.
Det skulle vara helt fantastiskt att ha sådana här dagar lite oftare.

image823






1 Åsa.S:

skriven

Dricler du av hästarnas vitaminer??? Toka! =)

2 Lizaloop:

skriven

Nähä, har solen lyst hos dig, så orättvist, här rasar det bara ner en massa snö, och man gör inte annat än att skottar...

3 A:

skriven

Det där lät allt lite läskigt=/ Hästvitaminer =O Knasigt....Kram

4 annebelle:

skriven

Vad är det där för en hästkur? Berätta för en okunnig!

5 Sigveandrea:

skriven

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

Kommentera här: