Uppgradering??!!

Läser att blogg.se uppgraderat sina servrar men det verkar vara strul ändå, jag kan varken lägga in bilder i min egen blogg eller lämna kommentarer i andra bloggar   =(

 MEN LÄSA BLOGGAR GÅR FORTFARANDE BRA TACK OCH LOV!!!  =)

Nu ska jag fortsätta min favorit-runda men tyvärr lämnar jag inga "avtryck" för tillfället...
1 Anneli:

skriven

Va tråkigt att du inte kan lägga in bilder och kommentera andras! :O(

Jag har problem att göra inlägg på kvällen men på dagarna brukar det gå bra! Däremot har jag hört att en del säger att de får felmeddelanden när de försöker lämna meddelande hos mig och det är tråkigt!

Hoppas det löser sig snart!

Fin snöbild nedan! :O))

2 Alex:

skriven

Det har varit lite struligt för mig oxå, har inte kunnat posta mina inlägg...men nu verkar det iaf funka igen!

Kommentera här: