Tjuvlyssnat

"Vadå menstruationscykel? Jag har en Monark?"

Gröna linjen mot Hagsätra

Tjej ~18 sitter med handen på magen och ser illamående ut, kille ~18 tittar bekymrat på henne.
Kille: Vad är det med dig?
Tjej: Förlåt, jag har bara så galet ont i magen.
Kille: Vadå då?
Tjej (viskar): Mensvärk?
Kille (hånler): Men det gnällde du ju över igår också, har du mens ofta eller?
Tjej: En vecka som alla andra?
Kille: En HEL jävla vecka om året?!


 

1 Susie Kate Mela:

skriven

Hahhh!!! "En HEL jävla vecka om året" Hahah!! Så klockrent,, så mycket kan vissa killar om oss :P

Förresten så behöver jag råd om min nya bloggdesign, vad tycker du om den?

2 Cajsa:

skriven

Påminner mig om nåt jag hörde på radio förut: http://newme.blogg.se/120107075425_gglossning_6ggrmnad__det_ni.html

Dessa killar, vad hände med biologin i skolan egentligen?

3 Sofya Pezon:

skriven

Hahaha, men härlig kille då? ;D

4 Mia:

skriven

Jepp i det kända knutby :-D

5 Mikaéla:

skriven

Åhh gush killar ,. Sånt ska de fan veta , haha :p

6 Camilliondollar Baby:

skriven

Hahaha....

7 Marieh:

skriven

Haha, smart kille.

8 MARRUE:

skriven

hejsan ! hur mår du ? :)

9 Marie:

skriven

killar alltså, man upphör aldrig att förvånas...

10 Åsa.S:

skriven

tack vännen! =)

11 Sofia:

skriven

Japp, jävligt bra att ha :) vareviga dag svär jag över att jag inte äger någon. Jag har en guld, en vit och en röd. Men jag använder så sällan cardigan eftersom jag vill ha en svart :P

12 Alex:

skriven

*ASG*

Kommentera här: