Svacka

Den som säger att relationer är någonting enkelt talar inte sanning enligt min mening...
Just nu är min och A:s relation i en svacka...det känns som om vi bara nöter på varandra hela tiden...
En av anledningarna kan vara att vi faktiskt varit väldigt mycket tillsammans de 2 senaste månaderna och det är ovant för oss...Jag har flera nära vänner som jag brukar träffa och "ventilera" livet med, men det har inte varit några träffar på länge nu och det kan såklart vara en anledning... Just nu känns det i alla fall som om vi inte alls är på samma nivå...



1 MARRUE:

skriven

okaaajs!

2 A:

skriven

God morgon. Nej, det är inte lätt med relationer....Just nu är jag sååå trött på mitt gubbskrälle så jag skulle kunna sparka ut honom på studs. Men jag vet också efter 20 år tillsammans att det finns upp- och nedgångar hela tiden. Hoppas det snart känns bättre för er=) Kram

3 becca:

skriven

nä, det är inte alltid lätt...

4 annika:

skriven

jag vet faktist inte riktigt vad färgerna betyder, men glad och sånnt betyder dem nog.. ;)

5 Sus i dus:

skriven

Nej, men vad jobbigt! Ja det går upp och ner och det är väl inte konstigt eller hur, det är bara att kämpa på och vattna på... För utan vatten ingen blommning!

Jag tror att Ni fixar det! Sitt ner och skriv till varandra hur ni känner, det är lättare!

Kram Sus

6 Carina:

skriven

Det är väl så det är att vara i en relation.
Man måste känna svackor i bland för att uppskatta höjderna
Där fick jag till det bra ;)
Själv så förstår jag oftast inte vad som gjorde att jag föll som en fura för 20 år sedan :/
Förutom att han är sjujäkla bra farsa till sina barn

7 Maja:

skriven

Relationer går upp och ner så är det och så ska det nog också vara. Men det är ju viktigt att hitta en balans, för mycket uppförsbacke mår ingen bra av. Jag tror det är viktigt att man har i åtanke vad det var som gjorde att man fastnade för varannn från första början. Hur va det då? Hur kändes det? Vad har förändras i vårt beteende sedan dess.
Att ge en realtion den tid och omvårdad den faktiskt behöver är inte lätt. Men om man tar sig den tiden så tror jag man kan komma långt.

8 ronja.:

skriven

svar: jaa, precis. :D

jo, ibland blir det så. men det är bättre om ni pratar om det än att ni håller det inom er. för problemen kan aldrig lösas om ni inte berättar om dom. :) kram.

9 Mia:

skriven

Är man inte van att "umgås" så ofta som ni gjort den senaste tiden, jag då kan det bli jättejobbigt. Frågan är väl vad ni verkligen vill, men det kan ju bara ni själva veta, åt vilket håll man vill dra... Men ibland vet man inte ens själv hur man vill ha det...*suck*

10 Lexie:

skriven

hoppas det blir bättre!

11 Christel:

skriven

Det är aldrig lätt med känslor, dom är ju inte logiska heller. Ibland reagerar men si och sen reagerar man så. Men min devis är "utan kris ingen utveckling".

12 katrina:

skriven

Jag går precis genom samma sak... Det aldrig lätt och man har juh olika åsikter typ hela tiden... Senaste veckan hare vart dåliga vibbar hela tiden och jag tror faktiskt också att det beror på att man är med varandra hela tiden... Men det är juh bara så jobbigt när det blir så... Känenr med dig!

13 D&C:

skriven

det är inte lätt när det är svårt ska du veta..=(

14 Åsa.S:

skriven

Ja, relationer är aldrig lätta... hoppas svackan är över snart. Kram!

15 Helena:

skriven

Känner igen det där. Det går upp och ner. Men det är roligare när det är upp. Kanske hänger det ihop med årstiden också, man är lite deppigare nu än på sommaren.
Det kommer en vår igen, så håll ut ett tag till.
Kramar.

16 Kajsa:

skriven

Då kan det kanske vara bra om ni är ifrån varandra ett tag...?

17 Alex:

skriven

Känner igen det där, det kan verkligen gå upp och ned i relationen. Fast för oss brukar det vara tvärtom, då vi är mycket tillsammans brukar vi ha det väldigt bra, och då vi har lite tid tillsammans tappar vi varann.
Skickar en styrkekram!

18 Carina:

skriven

Så tror jag att alla förhållanden är mellan
varven, blir nästan så hur man än gör.
Men finns bara viljan så löser det sig!
Kram Carina

19 Eva:

skriven

Jobbigt när det blir så där.. hoppas ni hitar tillbaka till varandra snart igen. :o)
Allting går ju upp och ner.
/Eva

Kommentera här: