Sätta fart

Nu är det dags för mig att lämna blogg-världen för några timmar och sätta igång med förberedelserna för kvällen i stället. Hoppas ni får en riktigt bra lördagkväll!!


1 Carina:

skriven

Hihi, här har jag sprättat min Bacardi appel och försöker lura i M att nu ska jag råsupa ikväll ;)
Om han tror mig ??
Inte nå, igentligen skull man bara för att visa...men är det värt det??
Nää, men kul med ett skrämmselskott ibland ;)

2 A:

skriven

Hoppas du får en riktigt trevlig kväll =)Själv ska jag sjunga singstar med dottern... Kram

3 Linda:

skriven

Ha en härlig kväll....

Det var en annan affär den här gången, som tur var. Och sen köpte vi kött från norrbotten och det var bra! (och dyrare!) haha...

4 Lina:

skriven

Detsamma, ;D.

5 Eva:

skriven

Hoppas du har en trevlig lördagskväll! :o)
/Eva

6 C,:

skriven

Härlig bild:D

7 Lexie:

skriven

Häftig bild :) Ha en bra kväll :)

8 Andriana:

skriven

Ha en härlig kväll:)

9 lovisa:

skriven

trevlig kväll du med!

10 Hon & Han:

skriven

Vilken gullig blogg du har =). Ha en trevlig lördag kväll.

11 Ameli&Emelie:

skriven

Tack detsamma! :)

12 Kim:

skriven

Vilken snygg header du har :D

13 Gabbi:

skriven

God Morgon!
Jag önskar dig en underbar söndag!!
Kram

14 kats:

skriven

Särbon jag har överaskade med vin fläskfile och potatisgratäng mums...härlig särbo jag har...fniss

15 Mia:

skriven

Då borde det passa mig också, en så markatta som jag är! ;-)

16 Mikaalbertine:

skriven

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

Kommentera här: