Måndagmorgon

Godmorgon bloggvärlden!
Måndag igen...veckorna rusar verkligen iväg.
Idag hade jag gärna stannat kvar i sängen en stund men bara man kommer upp så blir man ju fort pigg.
Min mage är lite orolig...ingen magsjuka eller så utan det är nog den här känslan  på att vänta på ett besked som gör sig påmind.
Vad konstigt det är egentligen...har man väl tagit ett beslut så vill man bara dit...just nu känns det som om jag skulle bli fruktansvärt besviken om jag inte får byta avdelning...
Ha en riktigt bra måndag!

image871
1 Mia:

skriven

Ha en bra dag, Kram!

2 Ahå:

skriven

Missa inte tävlingen bland dagens blogginlägg! :) Vinn en illustrerad bild på dig själv ;)

3 A:

skriven

God morgon vännen.... Ja, inget är som väntans tider =/ Ha en fin dag....Kram

4 Kim:

skriven

Haha, kul bild :P

5 Anna´h:

skriven

Hoppas du får en bra start på veckan !!

6 Linda:

skriven

Hoppas du får beskedet snart så du slipper gå och vänta...inget är så drygt som väntan...

7 Nilla:

skriven

Morrn,morrn..
Det är ju så jobbigt att vänta på besked men det blir nog bra..Må så gott..

8 Vaniljis:

skriven

Vad jobbigt att vänta! Håller tummar och tår. Ha en bra start på veckan! KRAM

9 Mia:

skriven

Visst är det så, när man väl tagit beslutet efter mycken vånda, så vill man att motparten ockå ska ha fattat samma beslut, samtidigt! *L* Önskar dig all lycka!!

10 britten:

skriven

håller tummen för dig...kram

11 Mötley Annika:

skriven

hahaha vilken rolig bild ,nu har jag äntligen internet tbx igen hurra ha en bra dag kram

12 kicki:

skriven

Hoppas du får det besked du vill ha vännen, för mej gick det så långt att jag blev tvungen att säga upp mej, jag jobbade som gruppchef och fick då inte byta "ner" mig på arbetsplatsen, är det inte knäppt så sej...bad att få jobba i köket där men det gick inte det...ja nu är jag så glad att vara därifrån...men hoppas verklien du får byta ställe...
lycka till...kramen på dej.

13 Inger Maryissa:

skriven

Håller tummarna för dig att det blir en bra dag och att du får ett positivt besked.
Kram

14 evans:

skriven

Hoppas att du får veta snart! Det är inte kul att gå och vänta på besked. Jag håller med om att veckorna verkligen flyger fram. Tack och lov för det. Snart är det sommar!

//evans, överdrivet optimistisk...

15 Kimpa:

skriven

Jag kan inte sluta kolla på din header, magnifik! :D Hur fin som helst.

Ha en bra dag!

16 ´ajlun:

skriven

hahha den där var kul xd

17 Camilla:

skriven

veckorna får gärna gå ännu snabbare...

18 Malin:

skriven

haha, den var kul!

19 Emma:

skriven

Klock ren serie!

20 ella:

skriven

Haha rolig serie, hoppas du haft en bra dag!

21 caroline:

skriven

Hejsan jag undrar en sak? Vad använder du för teckensnitt i dina inlägg ?

22 Nathalie:

skriven

vilken fin blogg :)

23 Carina:

skriven

Har pirret försvunnit idag ?
Själv så går jag som en katt runt den heta gröten och fluktar på lite nya arb.uppgifter.
Hade en träff med henne jag vill arbeta med i dag ang. en annan sak och hon har mig i åtanke hela tiden.

24 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Håller tummarna för att du får byta avd!
/Sus

25 Åsa.S:

skriven

När får du veta då?
Ha det fint! =)

26 Camilliondollar Baby:

skriven

Håller tummarna!

27 Anonym:

skriven

Hoppas du inte blir magsjuk, för det är inge roligt. Blev frisk från det för typ 2 veckor sen, en sådan lättnad

28 Carina:

skriven

Det där pirret i magen känner jag allt igen,
var sån jag också i morse :-)
Kramkram Carina

Kommentera här: