Lite aktivitet

De två senaste dagarna har det varit dålig fart på mitt bloggande men jag har varken haft tid eller ork att skriva, varken inlägg eller kommentarer. Men läst har jag gjort =) Sen jag gick med i bloggkoll.com har jag verkligen stenkoll på alla era inlägg ;) Om det är bra eller dåligt för en person som jobbar med sitt kontrollbehov dagligen återstår att se, men roligt har jag i alla fall.
Det är kul att så många troget tittar in även fast det är lite "lågsäsong" på mitt bloggande, det är värt en blomma.

image828
1 Plogflickan:

skriven

Oh tulpaner = VÅR!!
Härlig bukett.

2 Nina på Johangården säger:

skriven

Jag gick över till bloggkoll jag med och faktiskt så tycker jag att det underlättar.

3 My:

skriven

Betyder bloggkoll att du får ett "meddelande" när någon skrivit något nytt?

4 Anna´h:

skriven

Jag kikar nog in ca 3 - 4 gånger per dag hos dej !!
Kram Kram

5 Helena:

skriven

Härligt med tulpaner!

Kommentera här: