Buss till Italien

Under min powernap tittade jag med ett öga på en film ( simultankapaciteten ni vet  ;)     )
Jag såg " Buss till Italien" och tyckte den var OK.

image895


Körledaren Ylva sitter i en buss på väg till Italien tillsammans med sin kör. Några av dem längtar efter att få träffa den lokale borgmästaren, andra vill få en gratis semester, några tror fortfarande att de ska åka till Italien bara för att sjunga men de flesta av dem vill bara fly vardagen. Ylva är en av dem som flyr, och de unga killarna Erik och Ruben vill gärna erbjuda henne äventyr.
1 Linda:

skriven

okdå...ska INTE fuska...*L*

Har sett filmen...rolig emellanåt!

2 Helena:

skriven

Den ska jag se. Har hört om den tidigare.

3 Jen:

skriven

Roligt med filmtips :) Hoppas att du har haft en fin dag.

4 Anna´h:

skriven

Hej hej !!
Har den filmen här hemma , men dock aldrig sett den , så den får det nog bli imorgon kväll !!
Har en lista på min blogg till dej , lite tidsfördriv !!
Stor Kram

5 Nilla:

skriven

Hej på dej
Jag håller med dej djurplågeri är jättehemskt.Såg den lilla vovven idag ,ugha mager tänderna hon hade tandsten ända upp i gommen/tandköttet...svårt att äta pga detta man vill ju bara gråta

6 A:

skriven

Hoppas du får en lugn natt på jobb =) Kram

7 Cajsa:

skriven

Du var omtalad på min fest i lördags. En vän till familjen tyckte att du verkade vara en skön ocj jordnära person. =)

8 L I L L E N:

skriven

Hoppas du hade en bra dag!

9 Abdulkathrine:

skriven

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

Kommentera här: