Vilken härlig spridning =)

Jag ställde ju en fråga för några dagar sedan och bad er som läser min blogg att ange er ålder.
Tyckte det skulle vara spännande att räkna ut medelåldern.
Nu har jag summerat och kommit fram till att medelåldern på mina läsare är 34 år.
Det är en helt fantastisk spridning...från 12 till 57 år...helt underbart tycker jag.
Tänk att blogg-världen på något viss suddar ut åldersgränser.   =)


1 jenny:

skriven

tack :)

2 Mimi:

skriven

Oj jag som är nyss fyllda 34 och allt :-)

Ha en fortsatt skön alla hjärtans dag!!!!

3 Mija:

skriven

Jag hann inte med att lägga in min ålder.. 36 iaf. ;)

Har inte varit ute på bloggen så mkt senaste tiden.. studierna tar mycket tid, och hästjagandet också ;) Jag har inte glömt den äldre fux-damen ännu, vi får se vad som händer... ler klurigt..

Ang min sömnambulism så har jag testat det mesta.. allt från regelrätta sömnmedel till ssri-preparat och epilepsimediciner.. Sömnmedel funkar ju, men ger ju trista effekter dagen efter, alltså dissar jag dem.. Ssri-preparaten funkar superbra, MEN jag går upp MYCKET i vikt av dem så de är uteslutna, så nu har jag själv valt att INTE medicinera..

Har varit inlagd på Ackis i Uppsala, sömnutredningsenheten, och reg. hjärnans aktivitet på nätterna.. Nu har jag begärt alternativa beh-former istället för farmaka.. Vill inte äta mediciner i onödan, vet ju att det finns skäl till att jag drömmer dessa katastrofdrömmar.. Bättre att söka roten till problemet istället för att döva symtomen..

Så ser det ut ungefär... ;)

4 Nilla:

skriven

Visst är det bra Åldern är ju inte allt...

5 Emmy:

skriven

Vad kul, kanske måste ställa en sådan fråga jag med då det är intressant och veta.
Ha en trevlig alla hjärtans dag.
KRAM

6 Eva:

skriven

Hoppas du har en fin alla hjärtans dag! :o))
Kram Eva

7 Ulla:

skriven

Vilken kul idè att räkna ut medelåldern på bloggarna!

8 Mia:

skriven

Här är en som höjt medelåldern rejält hos dig! *L*

9 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Åh det var verkligen spännade!

Kul kul!
/Sus

10 Marie:

skriven

Jag önskar dig en mysig alla hjärtans dag!
Kram kram

11 Marie:

skriven

Jag önskar dig en mysig alla hjärtans dag!
Kram kram

12 kats:

skriven

oj det var en härlig spridning på ålder... jätte kul!..Ha en fortsatt härlig alla hjärtans dag:)

13 synne:

skriven

Tack det samma :D
Hoppas alla hjärtans dag var fin.
Kram Synne :D

14 A:

skriven

Visst är det häftigt =)

15 celine:

skriven

tack
hej
jag har en ny tävling och en ny väska
besök min blogg för att delta i tävlingen :)
kramar

16 Leylah:

skriven

Oj, tänk att den ändå är så hög.. Jag som trodde att mest 13 åriga flickor läste bloggar.. ack så fel man kan ha :D

17 Helena:

skriven

Härlig alla hjärtans på dig.
Jag som läser din blogg ofta är 46 år :0)

Kommentera här: