Torsdag

Idag är det arbetsdag för mig igen,
I går kväll försökte jag blogga med det var helt omöjligt, grrrrr.....Vad är det som händer med blogg.se???
Vad ska ni göra idag?
Jag önskar er en riktigt bra torsdag  =)


1 Gabbi:

skriven

Hahha..då jag nästan aldrig har tillgång till dator på kvällen, så slipper jag sånt!! Fan va frusterande de måste va!!
Kram

2 A, publicera inte....:

skriven

Likadant var det tidigt i morse...Jädrans trist. Hoppas du får en fin dag... själv är jag ledig idag och imorgon =) Kram

3 Åsa.S:

skriven

Ha en fin dag på jobbet!

4 Annelie:

skriven

Ja blogg.se kan verkligen tråka ut en ibland, med allt strul.
Ha en fin dag!

5 Ellen:

skriven

det kronglade en massa för mig också,,, störigt som bare den...

gullig bild,, älskar heffaklumpar =D

6 Pialotta:

skriven

Det var likadant för mig.. kom ingenstans i gårkväll/natt
Bilder och annat uppdaterat strejkade vilt, men skam den som ger sig:-)
Tjing o ha de fint på jobbet då.

7 Nina på Johangården:

skriven

Ja du... hela kvällen var ett enda krångel med blogg.se...

Vad hade du tänkt för storlek på kuddöverdragen... tänkte sy upp lite olika och lägga ut i min säljblogg så du får kika på dem. Är det till sovkuddar 50x60 eller är det till soffkuddar i olika storlekar?

8 synne:

skriven

Jo, det var strul att skriva inlägg hos dig med igår. Det händer ganska ofta.
Men nu funkar det.
Ska försöka författa en mail till dig idag.
Ha en kul dag på jobbet.
kram från nabolandet.
Synne ;D

9 evans:

skriven

Idag njuter jag av en sällsynt lugn torsdag på jobbet. Sen ska jag hem och promenera vovvarna. Solen värmer ju idag! Hoppas att du har en bra dag!

10 Inger Maryissa:

skriven

Jo, jag märkte också att det var en hel del strul med bloggen igår kväll.
Det gick bl.a. inte så bra att skriva kommetarer, och sidor ville inte öppna sig.
Ja, vad jag ska göra idag....jo, jag ska snart ut och handla lite och sedan får jag se....
Önskar dig också en fin torsdag.
Kram

11 Soffie:

skriven

Å visst blir man bara helt skogstokig när det blir så.Va inte inne nåt på kvällen igår.Kanske är det att många håller på att greja samtidigt,vet att mina kids brukar skrika rätt ut om MSN ej funkar å då kan det kopmma upp nåt meddelande att det är nåt fel just då!
Hoppas din jobbardag har varit bra!

12 Carina:

skriven

Ja lika här :/
Gjorde inte ett enda inlägg i går.

13 Carina:

skriven

Fattar inte varför det är så otroligt segt
som det ju är numera :-(

14 Mia:

skriven

Ja, inte bara igår kväll, det gick inte att logga in i morse heller...tidigt alltså!

15 Anna´h:

skriven

Tycker det OFTA e´krångel med att logga in , för att inte tala om att kunna skriva kommentarer !!
Så tröttsamt ...
Att ladda upp ett kort kan ibland ta 20 minuter !!
Ha en fin kväll
ps : Du har absolut en plats i badtunnan efter islandshästridningen * ler *

Kram

16 Tanja:

skriven

Jag hade oxp problems att komma in hos dig - inga kommentarer tyvärr då det blev helt blockerat! ´

Ha en fin helg!

Kommentera här: