Sen frukost

Åh vad skönt det är att vara ledig idag! I morse var jag så trött så jag tog mig knappt ur sängen.
Det blev sen frukost idag, nyponsoppa med keso. Mums!

image949
1 Lena:

skriven

Ska verkligen försöka skärpa mig. Händelser att skriva om finns det egentligen gott om, har varit i någon svacka då knappt har närmat mig min dator.

2 Lillepip:

skriven

hm..keso går an men tillsammans m nypon..nja kanske inte för moín del!Hahaha..må gott

3 Åsa.S:

skriven

kan det vara gott ihop? Det måste jag testa!

4 Anna´h:

skriven

Vad du läskas !!
Nyponsoppa var inte igår precis , det får det bli till mellanmål med scones imorgon !!
Blir så avundsjuk på att ni har så mö med snö , här e´det bara regn & åter regn ...
Sov så gott

5 s:

skriven

asgött ! brukar ha blåbärssoppa, det är också najs

Kommentera här: