Samtal

Ni som följt min blogg ett tag minns kanske att jag tjatade till mig en samtalskontakt på Vårdcentralen.
Idag ska jag få träffa kuratorn för första gången.
Spännande och lite nervöst.
Jag berättar sen.
Ha en bra dag!


BloggRegistret.se
1 Åsa.S:

skriven

Lycka till!

2 britten:

skriven

lycka till
! hoppas du känner att det är en bra kontakt..kram

3 A:

skriven

Hoppas det går bra och att du trivs med personen =) Kram

4 Annelie:

skriven

Hoppas det går bra hos kuratorn =)

5 Nina på Johangården säger:

skriven

Lycka till!

6 Nina på Johangården säger:

skriven

Svar: Jag kommer att sy fler i den storleken... och i andra färger och mönster. Inte idag, kanske i morgon, beroende på läxor och sådant. Men ge inte upp ;)

7 Tagealma:

skriven

Thank you for producing such a down to earth site.

Kommentera här: