Packa för en helg

I morgon ska vi åka till Västerås för att fira A tillsammans med barnen och A:s släkt.
Idag måste jag alltså packa.
Att packa för en helg är värre än att packa för en vecka tycker jag.
Ska man åka bort en vecka eller mer så känns det som om "saknar jag något så kan jag alltid köpa det", men för en helg så ska allt med hemifrån, det brukar inte finnas tid till någon shopping när man besöker släkten....
Min packning för en helg brukar alltså alltid bli alldeles för stor =/
Hur gör ni när ni packar för en kortare resa?

image1071
BloggRegistret.se
1 Carina:

skriven

Är numera så van att resa så här packas
då inget i onödan inte.
Precis bara det som kommer att användas!
Ha en underbar helg :-)

2 Fia:

skriven

Jag har hela mitt liv haft en tendens att packa minimalt, men har det senaste året börjat packa alldeles för mycket. Jag känner inte igen mig själv!

3 Margaretha:

skriven

Ha ha ha jag packar så mycket jag kan tills
mannen börjar att protestera och fråga hur många månader vi skall vara borta :) Ändå är det alltid något jag saknar. Packa på du, man vet aldrig vad som kan hända.
Ha en riktigt trevlig helg
Margaretha

4 lovisa:

skriven

haha, jag kan inte heller packa lite. oftast brukar jag inte kunna bära mina egna väskor :/

5 Gabbi:

skriven

Hahaha..jag PACKAR alltid för en hel vecka, in case of..haha..maken blir tokig, de kan va 10 toppar å 5 par jeans för en helg...
Tungt e de å bära, de e väl därför han gnäller!!
Kramen

6 Mia:

skriven

Förr blev det alldeles för mycket, men nu går det bättre, så snart har jag väl ingenting med mig när jag reser :/

7 A:

skriven

Har du använt stödstrumpor? Sitter inte de åt väldigt? Allt som sitter åt betyder döden för mina ben =/

8 Ulla:

skriven

Jag tar med mig alldeles för mycket. För säkerhets skull.

Kommentera här: