1 Kim:

skriven

Det ser ju lite kallt ut :P

2 Borthy:

skriven

Nu blir man ju genast inspirerad till att få klämma lite lagg snart :-D jag kan inte bestämma mig för om det ser kallt eller hett ut med den där klädseln!

3 Tanja:

skriven

Hmmm... undrar om man inte ska börja åka skidor!? Ha en bra dag och lycka till med stegräknaren!

4 Petra:

skriven

haha. kära nån! Jag hade nog trillat i backen om en sån kille åkt förbi! Haha

5 Linda:

skriven

Jag åker ju inte skidor..men med sådana godbitar i backen hade jag varit súper på att åka i backen!

Japp, idag kör vi...minst 6000 steg!

6 Cassie:

skriven

Vill du vinna en film och en påse gelehjärtan lagom till alla

7 Åsa.S:

skriven

Haha... man kanske skulle boka en skidsemester ändå...

8 Satu:

skriven

XDDDD hohhohooo

9 Think Twice:

skriven

Haha....ja nu slipper dom åtminstone frysa om (den)
Ha det gott!

10 Kwisse:

skriven

Sexy haha... eller kanske inte :)

11 kicki:

skriven

Huj såg kallt ut...
kramen

12 Eva:

skriven

hahahaha
Kanske dags att börja åka igen? ;o)))
/Eva

13 kristin&jessica:

skriven

Haha ser lite kallt ut =)

14 Andrea:

skriven

Haha nämen =P

15 Vaniljis:

skriven

Ha ha , vilka snyggingar... ;)

16 dita:

skriven

haha tror oxå det ;) men jag skulle inte haka på den trenden i så fall om jag ska ut i backen

17 Erika:

skriven

haha herregud :p

18 Anonym:

skriven

*fniss*
Jobbigt om de ramlar baklänges,blir kallt om rumpan då men de är ju skyddade fram som tur är!

19 Marie:

skriven

Hihi, Attans!! Visste att jag klädde mej helt fel i backen detta året!! Damn!!=P

20 josefine:

skriven

Haha, killar :D

21 Z A N N A N A S:

skriven

Vilken skostorlek tror du att Rihanna har?
Hur lång tror du att Eva Longoria är?
Svaren finner du på min sida.

22 Trolda:

skriven

Och jag som egentligen inte alls åker skidor...Kanske dags att tänka om!?! =D

Trolda - kramar!

23 catrine:

skriven

Hahah! Sexigt!:P

24 Nilla:

skriven

Skidmodet blir bara bättre och bättre

25 Fia:

skriven

Börjar snegla lite åt pjäxorna....:)

26 Mia:

skriven

Jag såg en stickmaskin till salu på Blocket, kanske man skulle köpa den och börja sticka snoppvärmare?? Det kan ju passa på After ski.... :-))

27 Junitjej:

skriven

Jag har träna bodycompat ikväll. Har du tränat det någon gång? Jag vet inte än om jag gillar det eller inte. Det var första gången för mig.

28 Sanne:

skriven

Ha en trevlig kväll :)

29 Ann:

skriven

Kolla in dagens tips i min blogg!

30 Hell on high-heels:

skriven

I sure hope soooo!;P

31 Helena:

skriven

Snyggt, från ellos??
Ha det gott.

32 malin:

skriven

haha man kanske borde åka dit ;)

33 A:

skriven

Hallå =) Hur har det gått med stegen? Nyfiken ju =) Ha det fint och sov gott...kram

34 ROXY:

skriven

OMFG!
det var väl ändå kvällens bästa bild ^_^

35 emelina:

skriven

Hahaha, men gu så sexigt.

36 Carina:

skriven

Såå många kommentarer på detta inlägg !
Du får nog lägga ut stickbeskrivning på plagget ;)

37 Evelina:

skriven

haha ser liite kallt ut dock ;)

38 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Mohahahahahaha... Ja det verkar lite kallt detta här!
/Sus

39 synne:

skriven

Stiligt.Var träffar man dom?

40 Gabbi:

skriven

Hahah..i vilken backe stöter jag på dom ;)
Ha en fin dag du!
Kram

41 Ulla:

skriven

Jag hade nog blivit LITE stressad om de kommit nedsusande med den här kläddressen *L* Ha en skön tisdag!

42 britten:

skriven

undrar om maken kan tänka sig ett par av dessa när vi åker tillEgypten ?...hihihi

ha det bra

43 MMALIN:

skriven

Naw, how cute..
typ ;p

Kommentera här: