Nya besökare och gamla godingar

Den sista veckan har en hel del nya besökare gett sig till känna här i min blogg och det är jätteroligt =)
Hoppas ni kommer tillbaka.
Men självklart är det mina "gamla godingar" som betyder allra mest, det är så roligt med dom regelbundna kontakterna.
Men det finns alltid plats för nya "regelbundna kontakter" så ni som är nya, lämna det där lilla avtrycket i kommentarsfältet som gör att jag har möjlighet att besöka er också.

Till mina "gamla godingar" ger jag en STOR KRAM!!

image1058


BloggRegistret.se
1 A:

skriven

KRAM tillbaka =) Ja, så är det nog =) Nya muskler....

2 Annsingen:

skriven

Du menar ."det här är en kondom använd den!"?

3 Jonna:

skriven

söt bild:)!

4 Maria:

skriven

Ja det är alltid trevligt med kommentarer.
Ha en skön dag.

5 Nettan:

skriven

Här har du en ny besökare som kommer att komma in till dig. Om du inte ha något emot det så lägger jag upp dig som en länk !

Kramizar

Nettan

Besök gärna min andra blogg också :
http://hampusovalle.blogg.se

6 My:

skriven

Är nog en ganska gammal goding :) Kram tebaks!

7 Annelie:

skriven

Visst är det ju jätteskojigt med kommentarer.
Ha en bra dag!

8 evans:

skriven

Är jag en gammal goding? ;) Kommentarer är absolut roligt att få - både från gamla och nya besökare!

Ha en bra tisdag!

9 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Kram kram! Vet du Ejmis! Jag tog mig en prommis trots att jag ville vila, du vet mitt samvete sa att jag var tvungen ut, men det sägs ju att man blir piggare utav en promenad men jag känner mig som en disktrasa! Hehehhe...

Kram till dig från mig!
/Sus

10 Åsa.S:

skriven

Kul att du fått så många besökare!
Men jag är glad att du inte glömmer bort oss "gamlingar"... Kram!

11 Soffie:

skriven

En stor tisdagskram till dej med:O)

12 Carina:

skriven

Man blir lite nojig faktiskt om inte bloggkompisarna har varit till en på en dag...var är de? ekar genast i huvudet på en.

13 Mötley Annika:

skriven

kram tbx hoppas allt e bra ...

14 Annsingen:

skriven

Fniss ja och meningen var att göra min familj med Bonusdottern i spetsen nyfiken men jag tror ingen av dom sett det ens*S*
Är egentligen ingen stor grej eller jo för mej är det om det blir som jag tänkt mej:))

15 Christel:

skriven

Då är jag nog en goding då...för gammal är jag då inte ;)

16 Gabbi:

skriven

Tack :)
Jag kramar tebaks, hårt å länge...

17 Cederbarr:

skriven

Resultaten från gymnasieintagningen kommer i juli, om typ fem månader alltså...

18 Lisa:

skriven

Kram på dig själv du ;)

19 Nilla:

skriven

Hej kram kram ..jag hoppas att jag tillhör de gamla..och det är väl klart det är kul att få kommentarer både från nya och gamla...Svar: jag blir glad att du tyckte att det var kloka ord på min sida ..jag vart så nere av att diskutera med myndigheterna händer ju tyvärr ganska ofta inom mitt yrke så jag behövde få ösa ur mej..är fortfarande lite arg/nere ..må så gott

20 BarbieBlonde:

skriven

Hejsan! Grymt fin blogg du har :)
Kram

21 Socrate:

skriven

Från en som bara tittat in lite sporadiskt och helt fräckt aldrig knystat om det alls genom kommentar kommer här nu en första sådan. Trevligt att råkas.

Ha de gott och AU REVOIR
// Socrate

Kommentera här: