Måndag

Ny vecka igen och arbetsdag. Den här veckan ökar vi stegmålet till 6500 steg/dag. Hoppas det blir mycket "rännande" på jobbet idag. Önskar er alla en bra start på veckan. Hörs i kväll!!
Och tryck gärna på den lilla svarta "knappen" ;)

BloggRegistret.se


image1051
1 Nilla:

skriven

God morgon..nu är det måndag snart fredag ..fniss..må så gott

2 Gabbi:

skriven

God Morgon!!
Jag hoppas att du får en alldeles underbar måndag!
Kramen

3 Borthy:

skriven

Klart jag röstat på dig!
Jasså, då ses vi inte på jobbet i natt. Jag går på 4 nätter nu. Jag tycker det är lite mysigft när man sitter där 4 på natten och vet att du är på andra sidan tangentbordet!
Gå ordentligt med räknaren idag! Kanske också borde köpa mig en så det blir lite bättre fart på mina ben! Kram

4 britten:

skriven

Lycka till på jobbet och med stegen...fin bild.

5 Åsa.S:

skriven

Hoppas din dag blir bra och "springig"!

6 Mia:

skriven

Å här ska det jobbas kvällspass idag men det går det också! Ha det gott *L*

7 Linda:

skriven

Då är det dags för en ny vecka igen...
och ribban är nu uppe på 6500 steg. så idag gäller det att jaga alla steg vi kan!

Vilken söt bild du har....

8 Think Twice:

skriven

Stegräknaren är en bra uppfinning....som stimulerar motionerandet.....man pressar sig ofta till mer för att jämna till siffrorna i slutändan.

9 Ulla:

skriven

Här kommer det inte att bli många steg. Har problem med ryggen och idag har ena benet somnat. Det är väl en nerv som ligger i kläm. Jag hoppas det hjälper med tabletter och vila. Ibland gör det och ibland inte. Vi får se. Ha en bra dag!

10 My:

skriven

Go bild! Blir glad av den...
Lycka till med stegandet, kram

11 Lisa:

skriven

haha vilken rolig bild du hittat!

12 kats:

skriven

Men vilken gullig bild:-) vore kul å testa hur många steg man går på en dag....inga nästan i mitt fall eftersom jag sitter på "arslet" hela dagarna men går desto mer förstås på fritiden... Hoppas du fick många steg i dag.

13 Annelie:

skriven

Kul idé med stegen. Hoppas du får en bra vecka!

Kommentera här: