Lite att stå i

Nu stänger jag bloggen för några timmar.
Jag ska in på jobbet ett tag och sen ska jag ta med mig mammsen på en shoppingtur.
Om du inte anmält dig till min tävling än så gör det!! I kväll kl 20.00 är det dragning  =)

image940
1 Annelie:

skriven

Hoppas du har en bra dag och att det går bra med mamsen.

2 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Hallå! Oh så mysigt med en shoppingtur! Hoppas att du hittar något fint!

/Sus

3 Evans:

skriven

Ha en riktigt bra tisdag! Hoppas att ni inte har det lika ruggigt ute som vi. Inget kul att springa på stan då.

4 A:

skriven

Ha det så trevligt med lilla mamsen =) Spännande med dragning =D

5 Madeleine:

skriven

Nu har jag lagt upp skor och väskor som är till salu på min blogg. Spana in dem! =)

Ha en riktigt bra kväll!

6 Emmy:

skriven

Kul att du tyckte att jag hade det fint!
Ska försöka få en närbidl på lampan eller rättare sagt ljuskronan jag hade ovanför bordet. :-)

Hoppas du har en bra dag.

7 F:

skriven

jobbar i morgon? ;)

8 Carina:

skriven

Även jag har varit på shoppingtur,
en misslyckad sådan, mest felköp känns det som!
Kramkram Carina

9 Vidarveronika:

skriven

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

Kommentera här: