Kvinnans fem stadier

Kvinnans 5 stadier

1. Att växa upp

image989

2. Att fylla ut

image990
3. Att slimma ner

image991
4. Att hålla in

image992

OCH

image993


5. Att ge FAN i allt



BloggRegistret.se
1 Gabbi:

skriven

Hahah..jag e på det sista stadiet!!
Ha en fin kväll
Kram

2 joe.:

skriven

Fylla ut är väl den bästa "funktionen" iallfall!

3 Maria:

skriven

Ha ha ha jätte kul & sant.
Njut av kvällen nu.

4 Maria:

skriven

Japp, då är det att börja räkna steg imorgon. *sätter på promenadskorna*

5 kats:

skriven

ha ha så bra!!

6 Marie:

skriven

ha ha ha
kul!

7 mie:

skriven

Haha, den var bra=). Imorgon börjar stegräkningen då=). Fast jag går mest för att rensa hjärnan och njuter av luften. Men kul att bli peppad av andra=)

8 Bea:

skriven

HAHAHAHHHHAHAHA det här var nog något av det roligaste jag sett haha :P

jätte fin sida har du också kram

9 Linda:

skriven

Gå in och titta på min blogg om upplägget är oki!
Skriv i kommentar att ni är med!
Lycka till !!!

10 Helena:

skriven

Ha, ha den är go. Jag är nog på att hålla in men snart ger jag fan i allt :0)

11 Carina:

skriven

Skitt..är man i sista stadiet nu tro :/

12 MILLAN:

skriven

hahah det verkar stämma ganska bra det där :P

13 lara:

skriven

hahah bästa!!!!

14 Wilhelmkarolina:

skriven

good site, need more information! Thank you

Kommentera här: