Kloka ord

Den sko som passar en person skaver en annan; det finns inget recept på ett liv som passar alla. Var och en av oss bär på sin egen livsform.


1 Emelie:

skriven

Det känns mer hemlagat då på något sätt haha

Oh, mycket visa ord!
Är det ett citat från någon designer? Det känns lite som det =)

/Emelie

2 synne:

skriven

Tänk så rätt du har.
Kram Synne ;D

3 Gabbi:

skriven

Så sant!!
God morgon förresten...
Ha en fin onsdag
Kramar i mängder

4 A:

skriven

God morgon vännen...Hoppas din dag blir fin =) Kramen...

5 britten:

skriven

Godmorgon min vän..det var ett jättefint citat...jag lånar det till mitt hjärta...kram

6 Nilla:

skriven

God morgon kloka ord

7 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja det är verkligen sant! =)
Jag mår lite bättre i dag men bara lite!
Tack för alla uppmuntrande ord!
Kram Sus

8 Åsa.S:

skriven

Väldigt kloka ord =)

9 Plogflickan:

skriven

Fint besktivet, skulle vilja ha höga klackar, men går helst barfot, sånt är mitt liv.. *ler*

10 Inger Maryissa:

skriven

Kloka ord.
Det är så sant så.
Kram

Kommentera här: