Huvudvärk



Har haft en molande huvudvärk hela dagen som vägrar släppa...nu ska A få smörja in nacke och axlar med hästliniment för att se om det hjälper när inte tabletter gör det...
Under tiden kan ni väl tävla i min tävling =)
1 Camilla:

skriven

Hej! Jag tycker att du har en sån härlig blogg! Hoppas att det är ok att jag länkar till den:-)
Ha en bra kväll!

2 Marie:

skriven

usch vad jobbigt det är med huvudvärk!
Krya på dig lille vännen!

Jag önskar dig en kanonmysig torsdagskväll!
Snart är helgen här!
Kramar från Marie

3 linda:

skriven

Stackare..inget kul med huvudvärk..jag vet!
Jag lägger in dina steg för igår. nu!
Ser fram emot dina steg från idag!
Hoppas huvudvärken släpper!

4 Åsa.S:

skriven

Usch... hoppas det hjälper med en "hästkur"

5 Margaretha:

skriven

Stackars dig.....jag är migränmänniska så jag vet vad det vill säga att ha huvudvärk.
Då e det skönt att bli ompysslad lite extra :)
Krya på dig
Margaretha

6 A:

skriven

Hoppas det snart känns bättre... Tack förresten =) Du hjälper till att stärka mig =)

7 Linda:

skriven

För mig hjälpte det med två tre och en stor kopp kaffe. Hoppas du får bukt med din värk!

8 Nina på Johangården säger:

skriven

Aj då, så där har jag haft idag. Inget kul! Hoppas insmörjningen hjälper. Själv har jag legat på soffan som en heffaklump och latat mig.

9 Mötley Annika:

skriven

krya på dej kram Annika

10 Carina:

skriven

Näh fy, stackars dig :/
Hoppas att linimenten hjälper.

11 Helena:

skriven

Huvudvärk är pest. Jag brukar kapitulera raskt och peta i mig nån tablett. Men liniment kanske är en bättre lösning? Hoppas den går över snart.

12 Vaniljis:

skriven

Hej gumman, hoppas du mår bättre idag!! P&K

13 lara:

skriven

hej hej! har haft huvudvärk sen igår. har min perioder då den verkligen inte släpper... jag hoppas det är pga linserna... haha kanske borde byta dem :P
ha en bra helg!!! ps. vad var det där med bloggrunda? flera har skrivit om det.

Kommentera här: