God morgon

Tisdag idag och jag är ledig =)
Jag är faktiskt ledig resten av veckan förutom några möten på jobbet som jag måste delta i.
I morgon fyller A 50 år så idag är det en massa ärenden som ska uträttas och en del städning här hemma som ska utföras. Det blir inget stort kalas i morgon, det spar vi med till i sommar, men några kompisar kommer över och käkar paj och fikar med oss under morgondagen.
Vad ska ni göra idag?

BloggRegistret.se
1 Ulla:

skriven

Jag kände plötsligt en kämparinstikt i mig. Nu ska jag ringa och klaga på att inget händer med min rygg. Jag har blivit sämre sen sist jag var i kontakt med dem 2006. Jag tänker egentligen inte på det. Jag anpassar mig hela tiden till situationen. Men nu har jag en nervpåverkan i benet som gör att jag inte riktigt kan lita på att benet hänger med.

2 A:

skriven

God morgon =) Visst är det gott att vara ledig? Ja, det är en del att göra inför födelsedagar.... jag har två här hemma i det närmsta =) Ha en fin dag...Kram

3 Nettan:

skriven

Här hemma blir det lugna gatan idag - hoppas jag.
2 besök blir det så jag får nog också plocka undan lite.

Ha en bra shoppingdag !

Kramizar
Nettan

4 Nina på Johangården säger:

skriven

Jag ska göra läxa och sedan sy... du vet vad :)

Ja, jag måste ju ut med jyckar också... och lite annat. Men symaskinen längtar efter mig. Det vet jag... haha.

5 Mia:

skriven

Det låter som en skön vecka, tycker jag! Lagomt firande också, visst är det bättre att vänta till sommaren..Ha det fint idag!

6 Steinstella:

skriven

It is the coolest site,keep so!

Kommentera här: