Gårdagens steg

I går kväll var det helt omöjligt att blogga igen =(
Var det fler som hade bekymmer??
Skärpning blogg.se!!
Gårdagens antal steg blev 6890. Jag har inte hunnit med mina promenader den här veckan...det kanske blir bättre bara A:s födelsedag är över...

image1064


1 A:

skriven

Japp... Höll på att bli knäpp på jäkla bloggen =(

2 Nettan:

skriven

Efter 1,5 timme gav jag upp !
Jag som hade så mycket jag ville skriva,
men det är ju inte roligt att skriva om det dan efter. Då har man ju tappat stinget så att säga.

kramiz
Nettan

Besök gärna min andra blogg :
http://hampusovalentino.blogg.se

3 Inger Maryissa:

skriven

Jo, jag märkte också att det åter igen strulade på bloggen. Det gick inte alls att skriva kommentarer.
Hoppas att Blogg,se snart fixar dessa problem.
Kram

4 Nina på Johangården:

skriven

Totalt jädra hopplöst att ens komma in i sin egen blogg! Jag blir så trött på allt krångel.

Nu har jag fotograferat de första kuddfodralen... men inte tömt kameran. Kanske hinner jag greja bilderna idag och då hamnar sakerna här, http://ninahofsweden.blogspot.com/. Du har första tjing!

5 Fia:

skriven

Jag tycker att det har varit väldigt mycket trassel på blogg.se den senaste tiden. Hoppas att det är något övergående.

6 Mia:

skriven

Jag blev skitsur i går... :-(

7 Carina:

skriven

Jajemen, helt hopplöst rätt vad det är numera!
Aha, kalas där hemma, trevligt :-)

Kommentera här: