Gårdagens outfit ;)

Det är ju väldigt populärt i blogg-världen med "dagens outfit" så nu tänkte jag att jag skulle haka på...
Jag visar här delar av gårdagens outfit.  ;)




En grov känga med tillhörande broddar, här skymtar också de mer än lagomt slitna jeansen.



Svart mössa med skärm som tål alla väder, lägg märke till det fina märket.



Arbetshandske, och här ser man också skymten av den rutiga "arbets-skjortan".



Vid kallt eller blött väder varierar jag mellan scoteroverall eller regn-ställ, observera det leriga "inslagen" i färgen.



Den svarta mössan byts ut mot denna hjälm när det är dags för turer bakom hästrumpan, lägg även här märke till
"detaljerna" i lera.

Så här "slasar" jag alltså omkring här hemma.....
1 Emelie:

skriven

Haha underbart! Detta föredrar jag framför de vanliga dagens outfit...
Kram Em

2 Åsa.S:

skriven

Kanonsnyggt! Var kan jag hitta dem???? =)

3 Annsingen:

skriven

Åh! Så snyggt!!!!

4 Plogflickan:

skriven

Skönt att se,känna igen både stil och lukten på din outfit, he he.
Fin misse men även om jag skulle vilja så kan vi inte ta någon lite katt nu.

5 My:

skriven

Glamouröst värre! ;)
Ha en bra dag, lycka till med bok-fyndandet!

6 Ariel:

skriven

Tycker att det är mycket snyggt och stilrent! Framför allt gillar jag färgen på handskarna, mycket bra om man tappar en i snön/leran/gödselstan, bra val?

7 Ariel:

skriven

Bra val!!! skall det vara

8 Margaretha:

skriven

"Bloggfjortisarna" kan sticka o peta sig !!!
Det här e vad jag kallar en snygg "outfit" hehehehe
Kram
Margaretha

9 Mia:

skriven

*S* Ejmis! Jag tycker din outfit är betydligt mer intressant än de andra bloggarnas!

10 Marie:

skriven

Jag fotar aldrig dagens outfit! Men vilka mysiga kläder du har =) Sån går jag oxå här hemma vissa dagar! =)

Ha det

11 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Hahahaha... Klockrent! Hehehehe...
Kram Sus

12 Carina:

skriven

Praktiskt och rejält...gillar verkligen att få gå så vissa dagar också och att få jobba ute i friskaluften.

13 Carina:

skriven

Praktiskt och rejält...gillar verkligen att få gå så vissa dagar också och att få jobba ute i friskaluften.

Kommentera här: