Dagens steg



Idag blev det 10700 steg och det känner jag mig nöjd med  =)
1 MALIN:

skriven

Bra jobbat!!

2 celine:

skriven

hej
jag har en ny tävling och en ny väska
besök min blogg för att delta i tävlingen :)
kramar

3 Ulla:

skriven

Jasså, även du räknar steg. Jag kom upp i 13161 steg igår. Eftersom jag går till och från jobbet så får jag bara på det ca 9000 steg "gratis"

4 Gabbi:

skriven

God morgon!!
Jag önskar dig en underbar fredag!
Kramen

Keep uo the godd work, girl..

5 Nilla:

skriven

God morgon på dej ..Ha en bra fredag

6 Helena:

skriven

Så duktigt av dig :0)
Jag såg att du fått en stjärna inne hos Sus. Kul.
Hoppas din dag igår var bra och att du får ha många hjärtedagar att se fram emot.
Ikväll dansar vi vidare.
Kram/ Helena.

7 synne:

skriven

Det ska du vara med. Har en stegräknare,men vet inte hur den funkar.....bruksanvisning? Borta.
Men jag ska ut och gå idag. Nu strax,i sol och minus grader.
HA en förträffligt bra dag.
Kram Synne :D

8 Mia:

skriven

Gud vad du är duktig! Jag beundrar dig som håller på... *L*

9 Tanja:

skriven

Wow vad duktig du är!!! Ha en skön helg!

10 A:

skriven

Du är ju jätteduktig =) Hoppas du får en fin fredag vännen =) Kram

11 britten:

skriven

oj vad ni är duktiga och stegar på ...visst är bloggvärden en härlig värd som suddar ut åldersgränser och skapar nya kontakter och fina vänner...kram min blogg vÄN

12 Mia:

skriven

Yes, rotmos ska det bli! *S* Gott gottigottgott...

Kommentera här: