Dagens sämsta

Junitjej har ett fotouppdrag idag där man ska lägga in en bild på det som varit dagens värsta.
För mig var det svårare att fota eländet än att komma på vad som varit dagens värsta...det värsta idag var min frisyr i morse när jag vaknade!!!
Det måste ha varit fler i sängen inatt förutom jag, A och katterna...och denna "hemliga gäst" måste ha varit i mitt hår =/

image942

1 Designa din blogg:

skriven

Åhja.. när man vaknat är det ju inga problem, då får man ju ha en dålig frissa.. då är det bara att slänga sig i duschen, så ordnar det sig..=)

2 Junitjej:

skriven

Kul att du tog dig an fotouppdraget!! Jag borde också ha fotat mitt hår imorse. Mitt hår står åt alla håll på morgnarna.

3 Christel:

skriven

Visst kan man förstå om det blir jobbigt med alla journalister som ringer MEN han biter den hand som föder honom. Varför inte ge uppgiften till någon hästskötare som då också kan få upp sin lön lite. Gudarna ska ju veta att lönerna ligger på en otroligt låg nivå...som hästskötare

4 Åsa.S:

skriven

Kn***-rufs!
;)

5 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja det var ju inte så farligt! Då skulle du se mig på morgonen! Mohahahahahahaha...
/Sus

6 Carina:

skriven

Ungefär så känner jag också nu.....och i morgon är det dags för frissan igen.
Kul att få se skymten av dig ejmis ;)

7 Alex:

skriven

Ungefär så där ser jag oxå ut på morgonen, fast blond...:)

8 Mimi:

skriven

Hahahahaha!!! :-D

Kommentera här: