Bilder från idag

Har nyss kommit tillbaka från min pw. Idag lyckades jag få med mig kameran också.



1 Helen:

skriven

Så härligt det ser ut, härligt att ni fått snö på "riktigt". Ha en bra fredag du med o hoppas natten blir lugn :)

2 A:

skriven

Oj... är det sånt där som de kallar för snö ? Underbart vackert ;)

3 Mia:

skriven

Vad härligt det ser ut!! Lite avundsjuk blir jag allt på all snö... Och sickna sötisar till hundar!!

4 My:

skriven

Gud vilka härliga vinterbilder!

5 Inger Maryissa:

skriven

Härliga bilder !!
Önskar vi fick lite riktigt vinter här också innan våren börjar på riktigt.
Det känns lite snopet att inte fått någon vinter och om den inte kommer alls.
Kram

6 jenny:

skriven

Jättefina bilder! =)
Gå gärna in på min blogg och bli medlem på gratisgenerationen via min länk, mer info där! ha en bra dag!

7 Lexie:

skriven

fin bild :)

8 Linda:

skriven

Vilka härliga vinterbilder...
här har jag bara grått och trist..

Hoppas du haft en bra dag!

9 sofie:

skriven

vilka mysiga vinterbilder=)

10 Alex:

skriven

Härliga vinterbilder!

11 Annsingen:

skriven

Fina bilder!

12 Maria:

skriven

Ja i dag har det varit ljuvligt ute. Känns nästan som vår vinter.
Ha en härlig helg nu.

13 Carina:

skriven

Här har solen lyst idag också men en annan har bara varit inne och jobbat :/
Så kul att få se dina gullegrisar...men är de inte "klickbara bilderna" så man ser dem riktigt?

14 Soffie:

skriven

Å va vintrigt ni har det.Mycket avundsjuk blir jag.Här har VM i Rally börjat å vi har inte nån snö här:O(
Ha en bra helg!!!

15 Skier:

skriven

Ååhh vi had eockså as gött väder idag:) ha det bra

16 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ser verkligen härligt ut! Själv är jag nu super trött! =)
Skall nu gå och sussa på örat och jag vill bara önska god natt!
/Sus

17 Plogflickan:

skriven

Härligt med vovvar och gnistrande snö, nästan blått.

Kommentera här: