Arbetsdag

Hade gärna legat kvar i sängen i morse men nu är det arbetsdag som gäller.
Glöm inte bort att tävla i min tävling!
Ha en riktigt bra dag!

image1119
1 Gabbi:

skriven

God morgon!!
Jag önskar dig en fin dag på jobb!
Kramen

2 Nilla:

skriven

God morgon ..jag skulle oxå vilja ligga kvar i sängen men det är bara att gå till jobbet...må så gott

3 Vaniljis:

skriven

Ha en underbar dag! Kram

4 Sandra:

skriven

Jag hade också gärna legat kvar i sängen minst ett par timmar till! Ha en bra dag du också, kram!

5 Nettan:

skriven

Jag fick ligga kvar lite i sängen i dag i alla fall. Ända till 7.30 då hundarna började trampa omkring i sängen och ville att jag skulle upp.

Ha en jättebra dag !
Här börjar nu solen skina !

6 Elinn:

skriven

Oh ja. Sagan om Isfolekt är så fruktansvärt bra..och det bästa är ju att det finns så många böcker i den serien så man har alltid en bok att läsa. :P

7 Annsingen:

skriven

Ha en underbar dag!

8 Annelie:

skriven

Imorse var det en sån morgon för mig också.
Hoppas din dag blir bra!

9 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Oki det såg väldigt gott ut! Ja där har jag varit en gång med jobbet som centrumledare och haft föredrag i folketshus för att de i matfors skulle sätta sig på kartan och behålla så folk handlade mycket i sin egen by!

Fin möbelaffär där var det också!

Hoppas att du får en trevlig dag på jobbet!
Kram Sus

10 My:

skriven

Hoppas du har/haft en fin torsdag! God mat nedan, lyx :)

11 Soffie:

skriven

Här har solen visat sig hela dagen å temp.8+ kan bara säga att det har varit sååå skönt,hoppas din dag oxå varit bra!

Kommentera här: