Tycka synd om



Jag fortsätter tycka synd om mig själv och ska nu trösta mig med glass.
MYCKET GLASS!!
1 Lindi:

skriven

Mmmm...det "lenar" gott i en hostig hals..

Och man får tycka jättesynd om sej, när man är dyng-förkyld!

Köp Echinacea (force) och blanda i glassen (?) så kanske du blir pigg lite fortare. Jag tycker det hjälper...Och glass hjälper också..om man får MYCKET...gärna med chokladsås på!

Krya på dej nu och håll fötterna varma!

Kram, Lindi (-:

2 A:

skriven

Mmmmm, vad gott =)

Nej, jag tittar nästan inte på TV alls... Tycker mest det är tråkigt....

3 Blue:

skriven

Ja det är synd om oss....

4 Synne:

skriven

Ät och njut.

Krya på dig.

Synne.

5 Nilla:

skriven

Ha ha det gör du rätt i..ta mycket...krya på dej

6 soffie:

skriven

å gott med glass när du har ont i halsen jag jobbade första dan idag på över en vecka känner mej jättesliten än,å det va 3 till hemma för samma skit som jag hade feber,yrsel,ont i halsen.

krya på dej kramen!

7 Tina:

skriven

Ja har oxå tröstat mej med glass det var så skönt för halsen.. som är som en sårskorpa...

Kram!

8 Åsa.S:

skriven

Man skall äta mycket glass när mn är sjuk!

9 Sandy:

skriven

Nej det är det inte.. var 5:e avsnitt är spännande.. Krya på dig!! Kram!

10 Nettan:

skriven

Glass är bra för halsen !

Ta en kula för mig också. ha, ha !



Krya på dig nu !

kram

11 Sus i dus i desperat träning!:

skriven

Mums så gott! Vaniljglass och varma hallon är min favorit!



Kram Sus

12 Anonym:

skriven

Tycker synd om dig och jag vet av egen erfarenhet att glass brukar vara gott att trösta sig med men även bra när man har ont i halsen, krya på dig...

Kram

13 LillaNisse:

skriven

Nu blev min senaste kommentar anonym, men nu vet du att det var jag som skrev den...

Tycker synd om dig och jag vet av egen erfarenhet att glass brukar vara gott att trösta sig med men även bra när man har ont i halsen, krya på dig...

Kram

Kommentera här: