Tredje advent



Redan 14:e december, till veckan måste julfixandet dras igång för fullt hos oss.
Idag ska vi bara vara hemma. Än så länge har det varit kloklippning, stallet och eldning som stått på schemat.
Ska städa lite, ställa fram några tomtar och koka senap sedan.

Vad gör ni idag?
BloggRegistret.se

Rösta gärna!
;)
1 Anonym:

skriven

Inte så mycket,är hemma hos mina föräldrar och ha det gott ;-) Trevlig söndag.

2 Nettan:

skriven

Här fixas och donas det också - tar en välförtjänt paus just nu.



Ha en jättebra dag !



kram

3 LillaNisse:

skriven

Jag tar det bara lugnt, det är ju söndag och det är väl vilodagen...

Kram

4 matte:

skriven

koka senap.. det var inte illa! Det är säkert mkt godare än köpes! jag har julstökat klart, känns rätt skönt. Fast mat ska lagas förstås, men det blir enkla varianten.

5 Ida:

skriven

Hoppas att du får en bra dag!

6 Sus i dus i desperat träning!:

skriven

Hallå!



Hur mås det? Jag är nu tillbaka efter bloggsemestern!



Kram Sus

7 Plogflickan:

skriven

Gott med egen senap, kolla jag har bara lekt idag....

Trevlig 3 advent

8 Anonym:

skriven

Ja,det är riktigt skönt och mysigt ;-) må väl.

9 Ann:

skriven

Kan inte kommentera på ditt senaste inlägg;/

Julen kommer med stormsteg!Senap är gott!

10 Carina:

skriven

Har äntligen börjat med julklappsinköpen,

bättre sent än aldrig heter det ju :-)

11 Nina:

skriven

Jag tar det mest lugnt och funderar hur jag ska hinna det jag vill och behöver göra.



Lite sömnad blev det och sedan kommer det att bli stickning framför tvn i kväll... i alla fall en stund.

12 Mija:

skriven

Jag ville kommentera på ditt inlägg om senap men det gick inte?????



Well, det jag ville säga var:



Duktig du är som kokar egen senap... Det skulle va jag det.. (skrattar)



Kram kram

13 Jeanette:

skriven

Om du vill hänga med in på min hemliga blogg så maila mig på [email protected]

Kram

14 Mia:

skriven

Det går inte att kommentera under senapen, så jag gör det här...

Är det sån där stark, som gör att tårarna rinner medan man gör den??? S

15 soffie:

skriven

kunde ej kommentera i ditt nyaste inlägg jag heller,

men jag gör det här då:O)

va gott med hemlagad senap det har jag aldrig smakat,

måste dofta ljuvligt!

en go kväll

Kommentera här: