Huvudvärksdag

Vaknade i natt med huvudvärk. Har legat hemma i sängen hela dagen. Nu i kväll var jag in en sväng till jobbet och så passade jag på att handla lite mat.
I morgon vill jag INTE vakna med huvudvärk för då ska jag och A ha en heldag "a la shopping".



1 A:

skriven

Usch vad jobbigt....

Hoppas verkligen du mår bättre i morgon

Kram

2 Nettan:

skriven

Hoppas din önskan går i uppfyllelse så du vaknar pigg och kry - och absolut inte ont i huvudet.



Ha en bra dag imorgon



kramiz

3 Jeanette:

skriven

Hugaligen! Huvudvärk vet jag alltför väl hur det känns att ha :((

Hoppas verkligen att du mår bra imorgon!!

Kram

4 LillaNisse:

skriven

Usch va jobbigt, hoppas att du mår bättre nu då...

Kram

5 Synne:

skriven

Hej Ejmis.

Känner igen mig på alla tre av dessa bilder.Inte alls skönt med huvudvärk.

Har läst ikapp en del här nu.

Kan inte låta bli att le åt era ankor.

Klart de ska ha en varm svimmingpol hehe.

Har kopierat ditt fiskrecept. Kan garantera att det blir användt.



Om jag inte hinner in till dig i morgon så vill jag bara säga så här....

Önskar dig, A och alla djuren på gården en riktigt, riktigt God Jul.

Julkram från Synne.

6 Ann:

skriven

Vi syns på Birsta:))

7 Carina:

skriven

God Jul & Gott Nytt År :-)

8 Nilla:

skriven

Jobbigt med huvudvärk hoppas att den gick över fort..jag vill passa på att önska dej en riktig goo jul

Kommentera här: