Da Vinci Koden



Nu har vi också sett den här filmen...troligtvis är vi bland dom sista i Sverige.

1 Tina:

skriven

Nähä du!!...de är vi...har den inspelad sedan den gick på tv för ett tag sedan...har inte blivit tillfälle bara;)

2 Tina:

skriven

Nähä du!!...de är vi...har den inspelad sedan den gick på tv för ett tag sedan...har inte blivit tillfälle bara;)

3 A:

skriven

Jag har inte sett den =)

4 synne:

skriven

Hej på kvällskvisten.

Här har vi inte sett Davinci koden heller om det kan vara till någon tröst.

Den står i hyllan...

Saffranssockerkaka...

Vem åt mest, A eller katten? Hoppas den var god.

Här har det kommit massor av snö, men det är spått regn i veckan. Typiskt.



Har nu bytt hårddisk i datorn.

Hoppas det var det som var galet. Maken håller på än med datorn. Ska installera alla program och World of Warcraft åt mig. Ting tar tid hehe.

Ha nu en fin kväll.

Kram Synne.

5 Lindi:

skriven

Åh...den är sååå bra!

//Kjam, Lindi

6 Lillaviola:

skriven

Hej!

Vad den bra?

Jag har sett vissa bitar av filmen...eftersom jag somnade på några ställen har jag dålig koll på handlingen.

Hej från jag!

7 Mia:

skriven

Jag som nästan aldrig ser film...har faktiskt sett den! L Vad tyckte du om den?

8 Ellen:

skriven

hehe,,, nån måste ju vara sist också,,, men min moster har faktiskt inte sett den än,, så helt sist var ni inte heller !



Jag gillade den filmen, men boken var bättre !

9 Ulla:

skriven

Ni var inte sist. Jag har inte sett den. Var den bra?

10 vivan:

skriven

Nää, jag har bara läst den tråkiga boken...och jag tänker inte titta på filmen.....så tokig är jag!

Tur att vi är olika....kramilikram!

11 matte:

skriven

ja nästan iaf... fast jag har inte sett den. Tycker den verkar tradig, har inte läst boken heller. Lockar mig inte alls, vet inte varför.

12 Lotta:

skriven

Jag har bara sett korta snuttar av den, men jag har läst boken iaf.

Kan tillägga att jag fortfarande inte sett Titanic!!

13 evans:

skriven

Visst gick den på TV för inte så länge sen? Jag zappade dock förbi den, för jag har sett den förut. Boken var bättre, tycker jag.

14 Camilla:

skriven

Haha..ja det är ni nog:-)

men visst var den bra?

15 Vaniljis:

skriven

Ja den gick på tv för ett tag sen. Blev besviken på den. Boken är ju så mycket bättre.. :)

16 Fia:

skriven

Jag har inte heller sett den! Men endera dagen...

Kommentera här: