Award =)



Jag har  fått en utmärkelse av min vän Tina.

=)

Så här snällt skriver hon om min blogg.


 

"En stor djurvän med stor kärlek o omsorg till de som finns omkrig henne, många roliga tips o tankar om vardagliga ting gör att man kommer åter."

  

Jag blir såååååå glad!!!


Nu ska jag i min tur följa dessa regler och ge utmärkelsen vidare.


 

                 

     Reglerna för de som vill:

- De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den
- Länka till den bloggen du fick den ifrån.
- Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.
- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

  

Jag läser många helt fantastiska bloggar så jag skulle vilja ge denna utmärkelse till alla er bloggare men jag ska följa reglerna.


Tina får såklart tillbaka utmärkelsen av mig. Den tjejen är min mat-guru! Hon bjuder på helt fantastiska recept i olika svårighetsgrader. Titta in till henne, jag lovar att tandvattnet kommer att rinna ;)


 

Åsa.S skriver om allt mellan himmel och jord både i med och motgång. En av de bloggar jag följt längst och numera är beroende av.


Gabbi, hennes sätt att skriva på är underbart! Här får man sig ofta ett gott skratt men hon är heller inte rädd för att skriva om allvarliga saker.


A, skriver om vardagens växlingar, sina tankar och känslor på ett rakt och härligt sätt.


Ann, tittar jag in till varje dag. Här bjuds det på det mesta vill jag lova, allt från spöken till recept.

1 A:

skriven

Tack snälla...Vad glad jag blir.

Ska försöka ta tag i det i morgon....

Är lite för rastlös just nu ;)

Ha det gott

Kram

2 LillaNisse:

skriven

Grattis till dig Ejmis....

Jag bjöd dem på Chicken Tikka Masala och Chicken Korma och naanbröd, gott....

Kram

3 Åsa.S:

skriven

Tack snälla!!

4 Ann:

skriven

Tack snälla söta!

Kommentera här: